Site icon מקומון רמת גן

הפקת חשבוניות באינטרנט לעסקים קטנים

כל עסק בישראל חייב להפיק קבלות וחשבוניות, כאשר עוסק פטור רשאי להוציא רק קבלות בגין עסקאות שביצע, בעוד עוסק מורשה חייב להוציא חשבונית מס בגין כל עסקה ולהעביר לרשויות המס את המע"מ שגבה מהלקוח. מועד הוצאת חשבונית המס משתנה לפי היקף העסקאות או סוג העסקה של בעל העסק, ויש מקרים בהם בעל העסק צריך להפיק חשבונית מס עסקה.

שיטות חוקיות להפקת חשבוניות וקבלות

כל בעל עסק רשאי להחליט האם להפיק קבלות וחשבוניות מס באמצעות תוכנה המאושרת על ידי רשויות המס בישראל, פנקס חשבוניות או קבלות או באמצעות שירותי תוכנה באינטרנט. עד לפני מספר שנים עסקים רבים נאלצו לבחור באחת משתי אפשרויות:

בשנים האחרונות צצו מספר חברות המציעות שירותי תוכנה באינטרנט, השירות ניתן ישירות לבעלי העסקים וניתן להפיק חשבוניות מס וקבלות המאושרות מבחינת רשויות המס. בלחיצת כפתור אפשר להפיק חשבונית מס כאשר העתק אחד נשלח במייל ללקוח והעתק נוסף נשלח למייל של בית העסק. זהו שירות חדשני, מתקדם וחוסך זמן, כל אחד יכול ללמוד להשתמש בתוכנה האינטרנטית בקלות, וכך בעל העסק זוכה ליתרונות רבים וגם יכול להפיק חשבוניות מכל מקום ומכשיר.

צילום: PIxabay

מהם היתרונות של הפקת חשבוניות באינטרנט?

להפקת חשבונית דיגיטלית באינטרנט יש יתרונות רבים ומשמעותיים עבור העסק שלכם, היתרונות העיקריים הם:

לסיכום, מערכת להפקת חשבונית דיגיטלית מסייעת לעסקים להתקדם ולהתייעל, לשמור על סדר, לחסוך עלויות ולשפר את תדמית הארגון. זהו שירות נוח וחסכוני, ואם טרם הצטרפתם כדאי לכם למהר ולעשות זאת.

Exit mobile version