Site icon מקומון רמת גן

הפקת אירועים? אפשר להפסיק לחפש

 

קרדיט www.eron.co.il

חתונת החלומות שלכם

אחרי כמה שנים ביחד, הצעת לה נישואין. נסעתם לחופשה בפריז, שלפת טבעת על רקע מגדל אייפל הרומנטי, כרעת ברך והיא אמרה לך שכן. אחר כך צילמתם תמונות למשפחה, העליתם תמונות מחויכות לפייסבוק ואתם מאושרים על כך שעכשיו תוכלו לבלות את כל חייכם זה לצד זו. עכשיו, אחרי שהרוחות נרגעו אתם עומדים מול המשימה הקשה מכל – ארגון חתונה. ארגון החתונה היא משימה שלוקחת זמן רב, היא מצריכה החלטות רבות שסביבן לחץ רב מתוך רצון שהערב המיוחד הזה יהיה מושלם ככל שאפשר. החתונה אינה רק משימה של אוכל, מוזיקה וריקודים, אלא גם של מיקוח על מחירים מתאימים, מציאת אולם שיתאים לרצונות שלכם ועוד. כלות וחתנים רבים מוצאים את עצמם מבולבלים מההיצע ומהסגנונות השונים שקיימים לחתונות- כפרית, בוהו שיק, אינטימית או גדולה ומפוארת. אך יש אור בקצה המנהרה – ישנם בתי עסק רבים שמתמחים בהפקת אירועים ובמיוחד בהפקת חתונות. בתי עסק אלו מלווים אתכם בכלל השלבים- החל משלב הייעוץ עד ליום החתונה עצמו. בחירה בחברה שמפיקה אירועים היא בחירה שמאפשרת לכם לתת למומחה לדאוג עבורכם לכל הפרטים הקטנים וכך תוכלו להנות מהיום המאושר בחייכם.

יום גיבוש לעובדים

לרוב, כשמדברים על מקום העבודה עולה המחשבה על המוצר או השירות שהיא מספקת, על הרווח הכלכלי שלה וחשיבות ההשקעה בכל אלה על מנת לייצר רווחיות ותפוקה. אך נושא שמתפספס פעמים רבות בראייתם של המנהלים או של אלו המבקשים לייצר רווח והצלחה הוא ההון האנושי – כלומר, העובד. התכנית העסקית יכולה להיות מקצועית ומצוינת, המוצר או השירות הוא בדיוק זה שחסר בשוק, אך מי שמוציא לפועל את כל הנהלים, פועל ומקדם את הידע הוא העובד. הוא זה שמגיע יום יום לעבודה, עובד על משימות, חושב מחוץ לקופסא ובעזרת שיתוף פעולה מצד עובדים נוספים – מייצרים את העבודה עצמה. ימי גיבוש לעובדים לרוב נתפס כמו בזבוז זמן עבודה וחשיבותו בעיני המעסיקים היא פחותה, אך חשוב לא לזלזל בו. עבודת צוות היא דבר חשוב במקום העבודה – העברת ידע מהאחד לשני, פתרון בעיות וחשיבה מאומצת יחד תקדם רבות את מקום העבודה. לכן, בעזרת גיבוש הצוות במרחב שאינו העבודה עשוי לייצר קשר חזק יותר לשיתוף פעולה. בנוסף, גיבוש העובדים מאפשר קשרים חברתיים טובים – ואלו בתורם מאפשרים לעובד להגיע לעבודה בתחושה טובה ולהיות פרודוקטיבי יותר.

Eron-events productions היא חברת בוטיק להפקת אירועים ומתמחה באירועים קטנים כגדולים, עסקיים, פרטיים וכמובן גם בחתונות. עם ניסיון של 30 שנה בתחום הפקת האירועים, תקבלו ליווי שיוביל אתכם אל האירועים רגועים. חייגו עוד היום לקבלת הצעת מחיר מעולה והתייעצות 077-5534501

Exit mobile version