Site icon מקומון רמת גן

העלמת צלקות אקנה – טיפולים מובילים

צילום: עמיעד טאוב

צלקות אקנה הן תופעה שניתן לראות אצל רבים אשר סבלו בעבר מאקנה בדרגות חמורות אשר מערבות רקמות של עור עמוקות ולכן יוצרות פגיעה במרקם העור הטבעי וכך יוצרות צלקות. חשוב לדעת כי גם אקנה חמורה מאוד אשר מופיעה בגיל צעיר ומטופלת בצורה נכונה יכולה לחלוף ללא צלקות כלל, ולכן חשוב מאוד לפנות לקוסמטיקאיות מקצועיות בתחום ולא לנסות לטפל באקנה בכוחות עצמכם או לפנות לקוסמטיקאית שאין לה מספיק ניסיון בטיפול כזה.

אקנה אשר לא טופל בצורה נכונה מותיר צלקות שונות על העור ופגיעה בעור הפנים אשר לא חולפת עם ההתבגרות ומפריעה מאוד לרבים. לכן כיום ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים לצורך העלמת צלקות אקנה, ובמאמר זה נפרט על הטיפולים המובילים ביותר.

לייזר פרקציונלי

טיפולי לייזר פרקציונלים הינם טיפולים אשר כוללים שימוש בקרני לייזר אשר חודרות אל השכבות העמוקות של עור הפנים ופוצעות אותן באופן נקודתי. הפציעות הללו גורמות לכך שרקמות העור מתחילות לרפא את עצמן וכך נוצרים תאי עור חדשים באופן מואץ אשר גורמים למילוי של צלקות האקנה מבפנים והחלקה של עור הפנים.

פילינג מכני

פילינג מכני הינו טיפול העלמת צלקות אקנה אשר כולל שיוף של העור על ידי משייף המסתובב בצורה מהירה וגורם להסרה של שכבת העור העליונה. מדובר בטיפול אשר מבוצע תחת אלחוש או הרדמה כללית ולרוב מבוצע כחלק מניתוח מתיחת פנים. כמובן, לאחר טיפול שכזה נדרשת תקופת החלמה ארוכה עד לקבלת עור חדש ומראה פנים נקי ונעים.

פילינג לייזר

פילינג אשר כולל שימוש בלייזר אשר מסיר את השכבה העליונה של העור וגורם להאצה בתהליך יצירת תאי עור חדשים וחידוש רקמות החיבור בעור. טיפול שכזה ניתן לבצע באופן נקודתי רק על המקומות בהן מופיעות הצלקות ולא על כל הפנים.

דרמרולר

דרמרולד הינו מכשיר אשר בעזרתו מבצעים דקירה בעזרת מחטים רבים ודקים על עור הפנים. הדקירות הללו פוצעות קלות את שכבת העור העמוקה וכך גורמות להווצרות של שיקום ובנייה של חומרים חשובים עבור העלמת צלקות אקנה כמו קולגן, אלסטין וחומצה היאלורונית.

הזרקת חומרי מילוי

הזרקה של חומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלורונית מאפשרים למלא את הצלקות מלמטה וכך להחליק את העור ולאפשר למטופל לראות תוצאות באופן כמעט מיידי. חשוב לדעת כי בגלל שחומצה היאלורונית הינה חומר אורגני עם הזמן היא נספגת בגוף ויש לחזור על הטיפול שנית.

Exit mobile version