Site icon מקומון רמת גן

העלמת סימני מתיחה במכון אסתטיקה ברמת גן

כאשר אנו מסתכלים במראה ומתבוננים במראה הנשקף לנו, אנו רואים את הגוף שלנו, הגוף שלנו כמעט כולו מכוסה עור, למעט מספר איברים ופתחים הקיימים לצורך קיומנו.

עור הגוף שלנו עשוי מספר שכבות, כל אחת מהשכבות אחראית על תפקיד מסוים ובאופן כללי מטרתו של העור הינה הגנה על הגוף מפני הסביבה החיצונית.

למשל כשאנו נפצעים, לולא העור אחד האיברים שלנו היה יכול להיפגע ולהינזק בקלות, אך העור מגן על הגוף ובכך בעצם מונע פגיעה של האיברים הפנימיים.

כאשר העור עצמו ניזוק או נפגע כתוצאה מנפילה או מסיבות אחרות, לוקח לו בדרך כלל זמן להירפא ואז הגוף מנסה למצוא תחליפים, כך למשל נוצרים פצעים מסוימים, הגוף מנסה ליצור מעין כיסוי במקום העור והדבר שאנו רואים בחוץ זה פצע דלקתי.

ישנם מספר רב של פגיעות ושינויים שיכולים לקרות לעור הגוף שלנו, רוב הפגיעות והשינויים ניתנים לפתרון, על ידי טיפולים ותכשירים קוסמטיים שונים, בחלק מהמקרים הפתרון הוא דווקא ניתוח או הליך רפואי כלשהו כדי לחזור למצב המקורי של העור.

ישנן בעיות המופיעות וקשה מאוד לטפל בהן ולעיתים אף בלתי אפשרי, אחת מהבעיות האלה היא טיפול בסימני מתיחה.

מהם סימני מתיחה בעור?

העור נתמך על ידי אלסטין וקולגן וישנם מקרים בהם העור נמתח בצורה שלא טבעית לו למשך זמן רב, כמו במהלך היריון או אם מישהו עלה במשקל ואז האלסטין והקולגן נשברים או נקרעים.

בדרך כלל כשנוצרת על העור צלקת זה בגלל פציעה חיצונית שמשפיעה על הגוף פנימה אך במקרה הזה הצלקת, סימני המתיחה, נוצרו בתוך הגוף והם משפיעים על העור החוצה.

יש אנשים שמבחינה גנטית מפתחים את סימני המתיחה יותר מאנשים אחרים, אבל עולם הרפואה אינו יודע בבירור את הקשר.

האם יש דרך להעלים את סימני המתיחה?

למרות שהעולם מתקדם מאוד וכמעט לכל בעיה אסתטית מוצעות מספר חלופות, לבעיה זו של סימני מתיחה בעור אין מגוון רחב של פתרונות שבאמת עובדים.

חברות רבות משווקות מוצרים שעליהם נאמר שהם מעלימים את סימני המתיחה אך הדבר אינו נכון והן מבטיחות הבטחות סרק כדי לגרום לציבור הקונים להשתמש במשחות שלהם למרות שהן לא מביאות תועלת בפועל להעלמת הסימנים.

אחד הפתרונות היחידים שבאמת נותן מענה להעלמת סימני המתיחה בעור הינו טיפול חדשני בלייזר שניתן לעבור אך ורק במכוני אסתטיקה מתקדמים במיוחד! הטיפול מתבצע על ידי מכשיר הicon  המיוחד והמדובר בכל העולם.

את הטיפול ניתן לעבור במכון התחדשות שברמת גן, הטיפול מועבר על ידי צוות מטפלות מסור ומקצועי שעבר הסמכה מיוחדת לשם כך. בנוסף, מכשיר הicon  קיבל את אישור הfda  האמריקאי (מכון מחמיר במיוחד!) ואת אישור משרד הבריאות הישראלי.

מאמר זה מוגש באדיבות מכון התחדשות אסתטיקה ויופי שברמת גן

אילוסטרציה צילום עט תקשורת
Exit mobile version