Site icon מקומון רמת גן

הסרת שומות מהפנים – ללא צלקת בלייזר המתקדם בסניף הקרוב לביתך

כל מה שרציתם לדעת על הסרת שומות מהפנים בלייזר באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם: כל היתרונות! כל המידע! בסניף הקרוב לביתכם!

על פניהם וגופם של רוב האנשים קיימות שומות. שומה הנה נגע עורי בולט המופיע בגוונים שחורים, חומים או בצבע העור. השומות אינן מהוות בעיה בריאותית אך כאשר הן מופיעות במקומות חשופים כגון פנים או הצוואר, השומות עלולות להוות מטרד אסתטי של ממש ואף להפריע בענידת תכשיט, לבישת חזייה או גילוח. המטרד האסתטי או התפקודי, גורמים לרבים לחפש אחר טיפול אפקטיבי להסרתן של השומות במטרה להעלימן ללא כל סימן או צלקת.

התקדמות הטכנולוגיה בעולם האסתטיקה והיופי, הביאה את השיטה היעילה והמתקדמת ביותר לצורך הסרת שומות בפנים. טכנולוגית הלייזר מאפשרת להסיר שומות באזור הפנים ללא הותרת כל סימן או צלקת והיא מותירה את העור אחיד, חלק ויפה. רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן, מביאה אליכם את טיפולי הלייזר האפקטיביים עבור הסרת שומות בפנים, טיפולים אלו הינן הבטוחים והמבוקשים ביותר בעולם לצורך הסרת שומות מהפנים ללא סימן או צלקת הסניפים נמצאים בפריסה ארצית ב: גבעתיים, תל אביב, ראשון לציון, קריית חיים, אשדוד, אשקלון, כפר סבא, באר שבע, נתניה, כרמיאל, בני ברק, עפולה, חיפה, קריית מוצקין, קריית ביאליק, אריאל, חצור הגלילית.

מהי שומה?

שומה הנה גידול עור שפיר. השומה מורכבת מתאי עור (NEVOS) וצבעה תלוי בריכוז פיגמנט המלנין האחראי על צבע העור. על גופם של רוב האנשים קיימות עשרות שומות המשתנות עם הגיל כשהן עשויות לבלוט מעל פני העור או לשנות את צבען. סוגי השומות הנפוצות ביותר הן "שומה נפוצה" ו"שומה דיספלסטית".

צילום: UNSPLASH
הסיבות הנפוצות ביותר להסרת שומות בפנים

הסרת שומות בפנים מתבצעת כאשר השומה בולטת ומפריעה מבחינה אסתטית או תפקודית. סיבה נוספת להסרת שומות היא כאשר עולה חשד כי השומה סרטנית. במקרה זה יש צורך לבצע כריתה של השומה וזאת על מנת לשלוח אותה לאבחון ולשלול חשד לממאירות. שיטת הסרת השומות נקבעת על פי הסיבה להסרתן.

הסרת שומות בפנים בטכנולוגית לייזר המתקדמת בעולם

האזור החשוב ביותר עבור כל מטופלים הוא הפנים לכן, קיימת חשיבות רבה לטיפול יעיל, אפקטיבי וממוקד המביא לתוצאה האסתטית הטובה ביותר. טכנולוגית לייזר מתקדמת היא השיטה הטובה ביורת המבטיחה תוצאה מושלמת המותירה עור בריא, אחיד וחלק ללא סימן או צלקת.

כיצד מתבצעת הסרת שומות בפנים בלייזר?

הסרת שומות בפנים, מתאפשרת הודות לטכנולוגית לייזר חדשנית. מכשיר הלייזר בנוי ממספר ידיות טיפול בעלות אורכי גיל שונים המאפשרים טיפול מדויק על פי סוג השומה, גודלה, מיקומה ועומקה. הטיפול אינו פולשני ואינו כואב. טכנולוגית הלייזר מוגנת הפטנט : MICRO NON ABLATIVE LASER TECHNOLOGY מאפשרת ייצור של 300-600 חורים מיקרונים לצורך חימום הרקמה העליונה בשומה והסרתה. הטיפול מביא ליצירת רקמה בריאה וחדשה המחליפה את אזורי הרקמה הפגועים. השיטה הייחודית מביאה לייבוש השומה ולהתקלפותה הספונטנית בצורה טבעית שלאחריה מגיעה התחדשות עורית ללא סימן או צלקת. כך למעשה, מתקבלת תוצאה מדהימה של עור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת. ברוב המקרים, די בטיפול אחד כדי להגיע לתוצאה מושלמת.

כשמומחיות פוגשת את פסגת הטכנולוגיה

המומחים של רשת המרכזים הרפואיים והאסתטיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית, מביאים עמם ניסיון רב בטיפולי אסתטיקה ויופי מתקדמים באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם. ועכשיו, טובי הרופאים והמטפלים, מביאים לכם את הטיפול הטוב ביותר לעולם להסרת שומות בפנים בהצלחה ללא סימן או צלקת הודות לשימוש בטכנולוגיות המתקדמות מבית סינרון קנדלה ופוטונה לייזר המובילות את פסגת החדשנות בתחום היופי והאסתטיקה. טכנולוגיות חדשניות אלה, מאפשרות קבלת תוצאות אסתטיות מושלמות. קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום וקבלו את כל המידע אודות הדרך המהירה, היעילה והבטוחה להסרת שומות בפנים בהתאמה אישית לקבלת תוצאות מושלמות של עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת.

Exit mobile version