Site icon מקומון רמת גן

"רוצים שינוי": הסרת קעקועים – מה אתם צריכים לדעת על זה?

הגוף שלנו והמראה החיצוני שלו הם הדברים החשובים לנו ביותר, היכולת שלנו להרגיש יותר שלמים עם עצמנו יכולה להפוך לנוחה יותר בעזרת שמירה על מראה חיצוני אסתטי. אחת מהאפשרויות היכולה לעזור לנו להגיע לתחושת נוחות עם המראה החיצוני שלנו היא אפשרות הסרת הקעקועים.

בהתאם לכך, כיום מכוני אסתטיקה רבים מבקשים להגיע למצב בו הם יוכלו לתת לכם את שירותי הסרת הקעקועים הטובים ביותר. בהמשך לכך, הסרת קעקועים נעשית על פי טכנולוגיה גבוהה ביותר כדי שהפתרון יהיה זמין לכול מי שירצה. בנוסף, ישנו צורך לייצר פתרון בריא אשר יוכל להיות מיושם בשביל אנשים שנמצאים במצבים שונים.

הסרת קעקועים בשביל מגוון אזורים

במהלך השנים, התגבשה מחשבה בקרב רובנו כי קעקועים נשארים אתנו לכול החיים. במובן מסוים, אם במהלך השנים מצאנו את עצמנו לא מרוצים מקעקוע כזה או אחר הרי שחשבנו כי אנחנו לא יכולים להיפטר ממנו. כיום טוב לדעת שישנו פתרון טכנולוגי, מתקדם ותקין מבחינה רפואית אשר בעזרתו ניתן להוריד את הקעקוע מהעור שלכם. כך האיכות של פתרון זה יכולה להיות מיושמת על מגוון אזורים ברחבי הגוף שלכם. בהמשך לכך, אזורים שונים בגוף שלכם זקוקים לפתרונות אשר מתקיימים בצורה שונה. טוב לדעת כי הסרת הקעקועים נעשית בדרך בטוחה על ידי מכשור משוכלל ביותר.

צילום: אנט לוסינה

כרטיס כניסה לעולם שלם של פתרונות

מחשבה שמרנית נוספת שקיימת אצל רבים מאתנו, היא שכול פגם אסתטי כזה או אחר שיש לנו, הוא כזה שאנחנו צריכים להישאר אתו לשארית חיינו. כך אנחנו מוצאים את עצמנו מפחדים מניתוחים או ממגע של מכשור טכנולוגי בגוף שלנו. המחשבה היא שמכשור זה יכול לעשות טעויות וליצור בגופנו נזק קבוע לאורך זמן. דעו לכם כי המצב כיום הוא שונה לגמרי מכול מה שחשבתם. למעשה הסרת קעקועים היא פתרון שיביא לכך שתפסיקו לפחוד מהרפואה האסתטית הטכנולוגית אשר הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. אין סיבה שתמנעו מעצמכם את דבר זה.

הסרת קעקועים על ידי מכשור לייזר

רובנו שמענו בשנים האחרונות על טכנולוגיית הלייזר אשר נכנסה לתחום האסתטיקה וחוללה מהפכה של ממש. כעת טוב לדעת כי בעזרת הלייזר תוכלו להגיע להסרה שלמה ולא כואבת של קעקועים הקיימים בגופכם מהם אתם לא מרוצים. הסרת קעקועים אשר ניתנת באמצעות לייזר היא בעצם פתרון תמידי שלא מקנה כאב לגוף שלכם. כיצד נעשה הדבר? הטכנולוגיה המשמשת להסרת קעקועים נקראת טכנולוגיית PICOWAY. טכנולוגיה זאת היא בעצם קרן לייזר אשר מתמקדת ישירות בקעקוע שלכם ומפרקת אותו לחלקיקים זעירים. תהליך זה גורם לכך שהקעקוע ייפרד מהעור שלכם במהירות וביעילות מבלי שתראו סימנים בעיתים על העור שלכם לאחר סיום התהליך. טוב לדעת כי פתרון הסרת הקעקועים יכול להתקיים הן על קעקועים צבעוניים והן על קעקועים כהים למדי.

למידע נוסף לחצו כאן

Exit mobile version