Site icon מקומון רמת גן

הסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור – התהליך הטיפולי והמחיר המומלץ

הכירו את כל שיטות הטיפול הקיימות להסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור : מהם הטיפולים המובילים? מהו המחיר המומלץ? והיכן נמצאים המרכזיים המובילים לטיפול?

נקודות חן, כשמן כן הן , יכולות להוסיף הרבה חן אך כאשר הן מרובות, בולטות, כהות ומופיעות באזורים חשופים כגון פנים, חזה וידיים, הן עלולות להפוך לפגם אסתטי של ממש ואף לפגוע בביטחון העצמי. בשנים האחרונות, התאפשרה פריצת דרך של ממש בתחום האסתטיקה והיופי המציעה טיפול חדשני לצורך הסרת נקודות חן, שומות וטיפול הסרת כל סוגי נגעי העור בצורה היעילה והמהירה ביותר ללא סימן או צלקת. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן, מביאים לכם את המילה האחרונה בהסרת נקודות חן באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם המאפשרות טיפול בהתאמה מדויקת לסוג הנגע, גודלו ומיקומו לקבלת תוצאה מושלמת של עור חלק, אחיד וללא סימן או צלקת.

מהן נקודות חן, שומות ונגעי עור?

שגשוג תאים מסוג מלנוציטים בשכבת הדרמיס או האפידרמיס בעור מביא להיווצרותן של נקודות חן, שומות ונגעי עור. נקודות חן עשויות לבלוט מעל העור או להיות שטוחות. מרביתן של נקודות החן / שומות הן שפירות אך במקרה בו עולה חשד בשל שינוי צבע, צורה או גודל, יש לבדוק את נקודת החן ולשלול חשד להיותן ממאירות. כאשר נקודות חן הן כהות, מרובות, בולטות ומופיעות באזורים חשופים כגון: פנים, צוואר, מחשוף או ידיים, הן מהוות מטרד אסתטי המוביל אנשים רבים לחפש אחר פתרונות יעילים להסרתן. כיום, קיימים טיפולים שונים לצורך הסרת נקודות חן ביניהם: גלי רדיו, מחט חשמלית, ניתוח מוז, ניתוח כירורגי, חנקן נוזלי או לייזר. בשנים האחרונות, הפכו טיפולי הסרת נקודות חן בלייזר לפופולריים יותר מכל שיטת טיפול אחרת והם נחשבים כיעילים והבטוחים ביותר, המאפשרים טיפול בהתאמה מדויקת לסוג נקודת החן, גודלה ומיקומה לקבלת תוצאות מעולות של מראה עור ללא סימן או צלקת.

הסרת נקודות חן, שומות, נגעי עור באמצעות גלי רדיו – התהליך הטיפולי והמחיר:

טיפול המתאים במיוחד להסרת נקודות חן מורמות מעל פני העור. טכנולוגיות גלי הרדיו מאפשרות חימום של אזור נקודת החן והחלקתה ללא דימום אל גובה פני העור. ההסרה מתבצעת בקלות ומביאה לתוצאה אסתטית טובה הודות להליך ההחלמה הטבעי של העור המביא תוך שבועות ספורים למראה עור אחיד וחלק, מחיר הסרת נקודת חן בשיטת גלי רדיו נע בין 600-1000 ₪ וככל שמסירים יותר נקודות המחיר פר נקודה יורד.

הסרת נקודות חן, שומות נגעי עור באמצעות מחט חשמלית – התהליך הטיפולי והמחיר:

טיפול זה משמש לצורך הסרת נקודות חן שטוחות בלבד. הליך הצריבה במחט חשמלית מביא ליצירת גלד ולהתחלת ההחלמה הטבעית של העור הנותר חלק ואחיד. מחיר הסרת נקודת חן בשיטת מחט חשמלית נע בין 400-800 ₪ וככל שמסירים יותר נקודות המחיר פר נקודה יורד.

הסרת נקודות חן, שומות, נגעי עור באמצעות חנקן נוזלי – התהליך הטיפולי והמחיר:

הטיפול מתבצע באמצעות יצירת כוויה הממיתה את תאי העור של נקודת החן. הכוויה מביאה לקילוף של נקודת החן ולהחלמת העור. לעיתים קרובות תיווצר במקום צלקת לבנה. מחיר הסרת נקודת חן בשיטת חנקן נוזלי נע בין 500-800 ₪ וככל שמסירים יותר נקודות המחיר פר נקודה יורד.

הסרת נקודות חן, שומות, נגעי עור בשיטה כירורגית / ניתוח פלסטי – התהליך הטיפולי והמחיר:

יתרונה הבולט של השיטה היא האפשרות להסיר את נקודת החן בשלמותה. לרוב, תיבחר שיטה זו בעקבות חשד המתעורר כי נקודת החן היא ממריאה והיא תוסר בשלמותה לצורך בדיקה ואבחון. הצורך בביצוע חתך עמוק  לשם הסרת נקודת החן מן השורש, דורש שימוש בתפרים המובילים להיווצרות צלקות במקום. מחיר הסרת נקודת חן בשיטה כירורגית נע בין 1000-2000 ש"ח וככל שמסירים יותר נקודות המחיר פר נקודה יורד.

הסרת נקודות חן, שומות, נגעי עור במרכזיים המובילים. צילום: pixabay
הסרת נקודות חן, שומות, נגעי עור באמצעות ניתוח מוז (MOHS) – התהליך הטיפולי והמחיר:

בטיפול זה מוסרת נקודת החן תוך שימוש במיקרוסקופ. הטיפול מתבצע בעיקר כאשר מדובר על נקודת חן ממאירה. הניתוח מאפשר דיוק רב בהשוואה לניתוחים אחרים. הניתוח מצליח להסיר גידולים אגרסיביים ולמנוע את התקדמותם וחזרתם. הבחירה בניתוח זה תלויה במאפייני נקודת החן, מיקומה ומאפייני המטופל. תוך כדי ניתוח, נבחנת נקודת החן בזמן אמת, דבר המאפשר חזרה על הפעולה עד להוצאה שלמה של הנגע, עובדה ההופכת את הסיכון לחזרתו לנמוך. הדיוק במהלך הניתוח גורם לנזק מזערי בלבד לעור הבריא סביב הנגע. מחיר הסרת נקודת חן בשיטת מוז נע בין 1000-2000 ₪ וככל שמסירים יותר נקודות המחיר פר נקודה יורד.

הסרת נקודות חן, שומות, נגעי עור בלייזר – התהליך הטיפולי והמחיר:

הסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור באמצעות טכנולוגיות לייזר, נחשבת לטיפול המתקדם, היעיל, המהיר והבטוח בעולם בתחום הסרת נגעים. תהליך זה מבוסס על צריבת הנגע בלייזר ללא כאב כשלאחר מכן מתחיל הליך החלמה טבעי של העור המתחדש במהלך השבועות שלאחר הטיפול. הטיפול אינו פולשני ואינו פוגע ברקמת העור העליונה. הטיפול יותר רקמה בריאה חדשה המחליפה את אזורי הרקמה הפגועה. טיפול הסרת נקודות חן בלייזר, מבוסס על טכנולוגיה מוגנת פטנט בשם:MICRO NON ABLATIVE FRACTIONAL TECHNOLOGY  המייצרת בין 300-600 חורים מיקרונים המחממים את הרקמה העליונה ומביאים להסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור אחרים. מחיר הסרת נקודת חן בשיטת לייזר נע בין 400-800 ₪ וככל שמסירים יותר נקודות המחיר פר נקודה יורד משמעותית.

יתרונות הסרת נקודות חן בלייזר
הטכנולוגיה המתקדמת בעולם במרכזים הטובים בארץ – אתר דוקטור חן

מעוניינים בהסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור? המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן הנמצאים בפריסה ארצית לטיפול הסרת נקודות חן, שומות, נגעי עור ב: תל אביב, גבעתיים, בני ברק, כפר סבא, קריית חיים, קריית מוצקין, קריית ביאליק, כרמיאל, ראשון לציון , חיפה, פתח תקווה, טבריה, מודיעין, עפולה, אשדוד, אשקלון, ירושלים , באר שבע, אריאל, חצור הגלילית מביאים אליכם את הטכנולוגיה המתקדמת במחירים האטרקטיביים ביותר בתחום הסרת נקודות חן, נגעי עור וטיפול הסרת שומות אשר נוצרה במיוחד עבור טיפולים אלו ומאפשרת את הסרת הנגעים בצורה יעילה, מהירה ובטוחה ללא סימן או צלקת וזאת הודות ליכולתה להתאים את קרני הלייזר לסוג הנגע, גודלו ומיקומו ובכך לטפל בו במדויק ללא נזק לרקמה הבריאה שסביבו. קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום וקבלו את כל ההדרכה והמידע אודות טיפול הסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור המתקדם בעולם לתוצאות מושלמות.

Exit mobile version