Site icon מקומון רמת גן

הסיפור מאחורי התרומה המרגשת לספארי

בית החולים לחיות בר של הספארי קיבל תרומה מרגשת במיוחד, במכתב שהתלווה אליה הוסבר פשר התרומה וזהותה של התורמת.

לפני כחודש וחצי קיבל בית החולים לחיות בר של הספארי ורשות הטבע והגנים תרומה מרגשת במיוחד. ד"ר יגאל הורוביץ, וטרינר הספארי ומנהל בית החולים לחיות בר קיבל מכתב מרגש המסביר את פשר התרומה, והתרגש לגלות את זהות התורמת – מיכל לוי.

מיכל התחילה את דרכה בספארי כמדריכה וכיום היא עובדת במחלקת החינוך, ובשטח האפריקני הפתוח. לא בטוח שכולם מכירים את הסיפור מאחורי הצחוק המתגלגל והאנרגיות המתפרצות שלה.

צילום באדיבות דוברות הספאר

בגיל 12 התגלתה אצל מיכל מחלת הזאבת, מחלה אוטואימונית התוקפת את הגוף. במסגרת המאבק במחלה עברה מיכל טיפולים שונים לאורך השנים; לפני מספר חודשים התדרדר מצב הכליות שלה ומיכל נזקקה לתרומת כליה. מיכל מוקפת במשפחה אוהבת ותומכת וכשעלה הצורך בתרומת כליה, שרון אחותה הגדולה של מיכל, לא היססה והתנדבה לתרום כליה.

כשמיכל הייתה בהמתנה לניתוח והרגישה מאוד חסרת אונים, היא חשבה על בעלי חיים פצועים והחולים וכמה הם חסרי אונים במצבם. מיכל הבטיחה לעצמה שאם היא יוצאת מהניתוח בשלום היא רוצה לתת יד ולתרום לאלו שעוזרים לבעלי החיים האלו כל יום. מיכל החליטה לתרום כסף לבית החולים לחיות בר של הספארי ורשות הטבע והגנים.
מיכל מספרת שהספארי הוא כמו בית שני בשבילה והוא זה שנתן לה את הכוח להחלים מהניתוח כל-כך מהר. מיכל חזרה לתפקוד מלא כבר אחרי חודש וחצי, כאשר זמן ההחלמה הצפוי מניתוח השתלה הוא שלושה חודשים. לדבריה המחשבה על בעלי החיים בספארי היא שדרבנה אותה לחזור מהר לעבודה.

הסיפורים על בעלי החיים המגיעים לבית החולים, מקבלים טיפול ומושבים לטבע  מרגשים את מיכל כל פעם מחדש. היא מקווה שהסיפור שלה יתן השראה לאנשים נוספים שיפתחו את ליבם ויתרמו לחיות הבר הישראליות.

Exit mobile version