Site icon מקומון רמת גן

הסיבות הנפוצות לבחירה במזגן מיני מרכזי

קרדיט - Canva

מזגן מיני מרכזי הוא בחירה פופולרית בארץ מאחר והוא עונה על צרכי הקירור של מספר חדרים ביחידת דיור בודדת. זה הופך את התקנת מזגן מיני מרכזי לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצים להירגע בסביבה נוחה מבלי לעזוב את החדר שלהם. בזמן רכישת מזגן מיני מרכזי, יש הרבה גורמים הקשורים להתקנה שצריך לחשוב עליהם.

5 הקריטריונים החשובים ביותר להתקנת מזגן מיני מרכזי

  1. תכנון מראש חיוני בעת התקנת מזגן מיני מרכזי. יחידות אלו נועדו לקרר מספר חדרים בו זמנית. עם זאת, לא לכל המבנים יש את התשתית הדרושה להתקנת אחת מהיחידות הללו. בבניינים חדשים יותר, למשל, ייתכן שהתשתית הזו כבר קיימת. במקרים אחרים, עשויה להידרש עבודה מקדימה להקמת התשתית.
  2. ישנן שלוש דרכים עיקריות להתקנת מזגן מיני מרכזי. הראשונה כוללת העברת צינורות מושחלים בתוך תעלות מיזוג האוויר הקיימות בנכס כדי לקשר את פתח המיזוג של כל חדר ליחידות החיצוניות המכילות את המדחס והמאייד. ניתן להקים תעלות מעבר מגבס ו/או לבצע פעולות חציבה בקירות אם התשתית הדרושה להתקנת מיזוג אוויר והרצת צנרת אינה קיימת.
  3. עבור בתים שכבר יש להם את התשתית הדרושה, עלות התקנת מזגן מיני מרכזי היא מינימלית.
  4. אחריות התקנה – מומלץ מאוד לעבוד רק עם מתקינים מוסמכים ובעלי ניסיון התקנה של מזגן מיני מרכזי, כדי לקבל אחריות על ההתקנה.
  5. אחת הדרכים היעילות להעביר את הצינורות לחדרים היא הורדת התקרה בעזרת הנמכת גבס במידה ואין תשתית מובנית להתקנת מזגן מיני מרכזי. אפשר לחפש מתקין אשר מבצע גם את עבודות הגבס בצורה מקצועית.

כאשר מזמינים מתקין מזגנים, אילו גורמים יש לקחת בחשבון?

יש להזמין מתקיני מזגנים מקצועיים עם ניסיון מעשי בכל הליכי ההתקנה הנדרשים להתקנת מזגנים, ובפרט מזגנים מיני מרכזיים. כתוצאה מכך, הנה כמה קווים מנחים מקצועיים שכדאי לזכור כשאתם בוחרים מתקין מזגנים לבית או לעסק שלכם:

על כל הקריטריונים הללו עונה רק מומחה אחד בתחום- אריק בנימיני ענק המיזוג. אם תזמינו את השירותים המקצועיים של ענק המיזוג תהנו מהתקנה מקצועית ואיכותית, ותהיו בטוחים שהמזגן שלכם ישרת אתכם במשך זמן רב.

Exit mobile version