Site icon מקומון רמת גן

הסוף למועדוני החשפנות בבורסה ברמת גן?

השופטת אגמון גונן מבית המשפט המחוזי בתל אביב קיבלה את עתירת וועדת הבנייה בעיריית רמת גן שביקשה לסגור את מועדוני  החשפנות בבורסה ברמת גן. בהחלטתה קבעה השופטת:"תב"ע לבידור אינה יכולה לכלול מועדוני מין".

האם הגיע הסוף לאחת התופעות הרעות המזוהות עם עיר הגנים? מועדוני החשפנות בבורסה? השופטת אגמון גונן מבית המשפט המחוזי בתל אביב קיבלה את עתירת הוועדה לתכנון ובנייה בעיריית רמת גן שביקשה לסגור את מועדוני החשפנות בבורסה ברמת גן.

הבורסה ברמת גן. לא למועדוני המין.צילום עמיעד טאוב

השופטת אגמון קבעה כי התב"ע של אזור הבורסה המוגדר כתב"ע לבידור אינו כולל ניהול מועדוני מין. "יש למנוע מציאות בה מתקיים בידור מיני בו מוצגת האשה כחפץ. הדבר מהווה החפצת נשים ואינו בידור כלל" כתבה השופטת בהחלטתה.

לדברי גורמים משפטיים בכירים בעיריית רמת-גן, "למתחם הבורסה קיימות מספר תבע"ות, והייתה חוסר בהירות משפטית לגבי משמעותן בהקשר לבתי עינוגים. בגדול, פסק הדין שניתן היום למעשה הרחיב וקבע, כי יש לפרש את התכניות החלות על אזור הבורסה ככאלה אשר אינן מתירות שימוש למטרת עסקי חשפנות, וכי ההגדרה 'בידור' לא כוללת בחובה שימוש למטרת גירוי מיני".

מעיריית רמת-גן ומנהלת הבורסה נמסר בהמשך לפסיקה: ״במתחם הבורסה החדש ברמת-גן אין מקום לעסקים המבזים ופוגעים בכבודן של נשים! אנו מברכים על החלטתה של כבוד השופטת מיכל אגמון גונן, אשר עולה בקנה אחד עם המדיניות אותה מוביל מתחילת הקדנציה ראש העיר, ישראל זינגר, ולפיה יש להפוך את מתחם הבורסה למתחם העסקים המרכזי של גוש דן, אשר אין בו מקום לעסקים מפוקפקים. בעת הזו הונחה עו"ד חן עמידור, אשר ייצג את העירייה ואת הוועדה המקומית בעניין זה, ללמוד את פסק הדין ולהציג לגופים העירוניים וכן למנהלת הבורסה את האפשרויות המעשיות ליישומו באופן מיידי ולאלתר״.

חבר מועצת העיר ליעד אילני הוסיף: "יום חשוב לחברה הישראלית בכלל ולעיר רמת-גן בפרט. החלטת השופטת אגמון גונן, תסייע לנו גם לשים סוף לבתי עסק שבכסות של 'מקום בילוי' מבזים נשים ופוגעים בכבודן וגם תסייע לנו להפוך את מתחם הבורסה מהחצר האחורית של גוש דן למרכז בילוי איכותי, כפי שהוא ראוי להיות".

Exit mobile version