Site icon מקומון רמת גן

הסבת אקדמאים למורים בפועל – ככה עושים את זה נכון

תכניות רבות מציעות כיום הסבה מקצועית של עובדים מתחומים שונים החל מעריכת דין וכלה בבוגרי צבא לתחום החינוך. המשלב יכולת להשפיע לצד הכנסה בטוחה. איך לבחור את המקום הנכון לבצע הסבת אקדמאים למורים בפועל. קבלו את המדריך המלא.

הסבת אקדמאים להוראה למורים בפועל והרחבת הסמכה הינה תכנית המשולבת כיום במכללות רבות לחינוך. ראשית יש לוודא כי המכללה הינה מתאימה מבחינת היכולות של המרצים והמכללה עצמה לספק למי שמעוניינים לבצע הסבה את כל הכלים להצליח בתחום לאחר הביצוע כולל בדיקה מול מרכז הרישום בנוגע לאחוזי ההשמה של המוסד הלימודי אקדמאי.

שנית יש לבדוק את התנאים, קרי מספר הימים בשבוע, דרכי ההגעה לרמפוס, הסילבוס ותכנית הלימודים וכמובן את המחיר של התכנית.

חשוב לציין כי התכנית מיועדת לבעלי תואר אקדמי מוכר המעוניינים בתעודת הוראה.תכנית הלימודים ומספר השעות משתנים בהתאם לרקע של המועמד. כל התכניות כוללות מינימום של 18 שעות אך והן כוללות לימודי חינוך, לימודי התמחות והתנסות בהוראה.

צילום: pixbay

במכללת תלפיות לחינוך בחולון לדוגמא מוצע התכנית להסבת אקדמאים התכנית נבנית באופן אינדיבידואלי על סמך נתוני המועמד והלימודים הקודמים.

בסיום התכנית לצד התואר מקבלים גם תעודת הוראה אך חשוב לציין  כי ללימודי הבסיס יש להוסיף: קורס עזרה ראשונה בהיקף של 44 שעות. קורס ביטחון ובטיחות בהיקף של 12 שעות. קורס זהירות בדרכים בהיקף של 12 שעות.

כמו כן התכנית מחייבת  חובת סטאז’ בהיקף של 1/3 משרה לפחות במשך שנת לימודים.אגב כל הקורסים במסלול מקנים גמולי השתלמות ,עד לקבלת התואר.

.

לקביעת פגישת ייעוץ במכללת תלפיות נא להתקשר לטלפון 1800-071-500. או לשלוח מייל לכתובת rishum@talpiot.ac.il.

Exit mobile version