Site icon מקומון רמת גן

הנציבות ניקתה את פרופסור יהודה אדלר מכל אשמה להטרדה

פרופסור יהודה אדלר. באדיבות: דניאל מסטר

מה שהתחיל בכתבה בעיתון בה דעות ואמירות שאינן מגובות בראיות הוצגו כעובדות התגלגל והוביל לכך שהפרופסור יהודה אדלר הואשם בריש גלי באישומים חמורים ביותר כשהוא נאלץ לשבת חסר אונים בביתו וללא יכולת תגובה, הוביל לבדיקה מקיפה שבסופו ניקתה הנציבות את הפרופ' מכל אשמה להטרדה.

מקורבים לפרופ' יהודה אדלר מסרו כי "אלו היו ימים קשים. הצטופפו להן כל ״לוחמות החופש נגד הטרדה מינית״ ושפטו את יהודה בלי להכיר את הצדדים, הן ליבו את האש בזמן שהקרבן האמיתי ישב מבלי שהוא יכול להגיב". חברו של פרופ' אדלר, דניאל, אמר: "אם לא היה מדובר באדם חזק, וישר ובעל אמונה בצדקתו ובעל משפחה תומכת הוא יכול היה להתאבד רק מלקרוא מה חושבים עליו. פרופ' אדלר נגע בליבם של עשרות אלפים, הכשיר אלפי רופאים ומהווה מקור לכבוד רב בתחום התמחותו בו הוא מומחה בעל שם עולמי. אני מאחל לפרופ' אדלר שיצליח לצאת מהמשבר הזה מחוזק. שיידע ששמו הולך לפניו בארץ ובעולם ושאמת יש רק אחת. שמח שנגמר מהר ושהוא יכול להמשיך ולהוביל את הרפואה בישראל לשיאים חדשים"

תגובת פרופ׳ אדלר: ״אני מברך על קביעתה הנחרצת של הנציבות, בתום הליך חקירה ממושך, כי לא היה כל מעשה של הטרדה מינית מצידי. בכך מסתיים פרק קשה לי ולמשפחתי. תמיד נהגתי בכבוד בכל אדם וכך אמשיך לנהוג גם בעתיד. בכוונתי להמשיך לפעול לקידום מערכת הבריאות בישראל, כפי שעשיתי כל חיי הבוגרים.״

Exit mobile version