Site icon מקומון רמת גן

הנוער שמתנדב מכל הלב: טקס הוקרה שנתי לנוער מתנדב התקיים בתיאטרון גבעתיים

בשבוע שעבר התקיים בתיאטרון גבעתיים טקס הוקרה לנערים ונערות מתנדבים. הטקס התקיים במעמד ראש העירייה, רן קוניק ובהשתתפות יורם פומרנץ, מנכ"ל העירייה, קארין אינס, מחזיקת תיק הנוער, אירית אהרונסון, ראש מנהל החינוך, הנוער והצעירים, עתידה יערי, מנהלת מחלקת מוסדות חינוך, טל גזית, מנהל מחלקת הנוער, ורננה רוזן, מפקחת החינוך החברתי בגבעתיים. באירוע השתתפו גם מנהלי בתי הספר ורכזי המעורבות החברתית מהתיכונים, רכזים חברתיים ממחלקת הנוער ורכזי תנועות הנוער.

את הטקס הנחו תהילה מזרחי ועלמה חסון ממועצת התלמידים העירונית. באירוע הוקרנו סרטונים המציגים פעילות התנדבותית של בני הנוער בשטח וכן התקיימה הופעה של מתנדבי אנסמבל הביטבוקס של תיכון תלמה ילין.

השנה הוחלט בפעם הראשונה להעניק אות ההצטיינות ליוזמה חברתית יוצאת דופן. האות הוענק ל"תנועת הזהב", תנועה חברתית לנוער ואזרחים ותיקים. את התנועה ייסדו שלושה בני נוער בעיר, תלמידי שכבת י"ב, עמית בן ואקיל (אורט), לונה שנפ (שב"צ) והילי שנפ (קלעי), בעיצומה של מגפת הקורונה, תוך הבנת הצורך המשמעותי של קשר חברתי בין בני הנוער לאזרחים ותיקים.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "ההשקעה העצומה שלנו בחינוך, אינה מסתכמת רק בהכנה לבחינות הבגרות ובלימודים בין כותלי בית הספר, אלא גם בחינוך הבלתי פורמלי בשעות אחר הצהריים – בתנועות הנוער ובקידום פעילות קהילתית והתנדבותית של בני הנוער בעיר. בני ובנות הנוער המתנדבים, שעסוקים בנתינה למען האחר מבלי לצפות לתמורה, מקבלים משמעות וערך רב מהעשייה ההתנדבותית. אין לי ספק, שהמתנדבים שמשתתפים באירוע, הם דור העתיד של מדינת ישראל."

טקס נוער מתנדב. צילום ישראל מלובני

טל גזית, מנהל מחלקת הנוער: "99% מבוגרי כיתות י"ב בגבעתיים מסיימים בהצלחה את תכנית המעורבות החברתית של משרד החינוך, מתוכם 60% מסיימים את התכנית בהצטיינות. שיעורי ההתנדבות המרשימים הם בזכות שיתוף פעולה בין מנהל התנדבות הנוער העירוני, ישראל נתנאל, לבין רכזי המעורבות בתיכונים, ובעיקר בזכות הנערים והנערות בגבעתיים, שמתנדבים ונותנים מעצמם לאורך כל ימות השנה, גם בתקופת הקורונה הלא פשוטה."

מצטייני תיכון אורט

מצטייני תיכון קלעי

מצטייני תיכון שמעון בן צבי

מצטייני תיכון תלמה ילין

מצטייני בית אקשטיין

מצטיינת הכפר הירוק

Exit mobile version