Site icon מקומון רמת גן

מתנדבי מד"א ברמת גן דואגים גם לעניים

מתנדבי הנוער של מד"א רמת גן אספו וארזו מעל ל-500 חבילות מזון במבצע קמחא דפסחא.ליום האריזה המסורתי שנערך בתחנת מד"א ברמת גן, הגיע גם ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר שהתפעל מהפעילות הנוער.

במד"א רמת גן אריזת חבילות המזון שנאספו במהלך מבצע קמחא דפסחא כבר הפכה מזמן למסורת. המתנדבים נפגשים יחדיו ליום אחד מרוכז ואורזים את המזון שאספו במשך שבועיים לחבילות מיוחדות שיחולקו בימים הקרובים למשפחות מועטות יכולות.

וגם אמש (19.4) המשיכה המסורת כאשר מתנדבי הנוער ארזו למעלה מ- 500 חבילות מזון מהמצרכים שנאספו מרשתות השיווק בעיר בשבועיים האחרונים. למעמד האריזה הגיע גם ראש עיריית רמת-גן ישראל זינגר שהתפעם מפעילות הנוער והודה להם על הפעילות המבורכת.

מתנדבי הנוער של מדא רמת גן אספו וארזו מעל ל-500 חבילות מזון במבצע קמחא דפסחא. צילום אסף ברזינגר דוברות מדא

מושיקו מושקוביץ, אחראי מתנדבי תחנת מד"א רמת גן: "מדהים לראות את הפעילות האדירה הזו של הנוער. הם מפתיעים אותנו כל פעם מחדש במחויבות שלהם לסיוע לאחר. במקום לבלות את החופש במנוחה והתרוצצות עם חברים הם עומדים ומתרימים מוצרים למשפחות מועטות יכולת. זה ראוי להערכה עצומה בעיני ואני רוצה להודות להם על הפעילות והסיוע הרב".

מנהל המרחב איילון במד"א איציק בן אהרון: "מתנדבי נוער מד"א במרחב הוכיחו כבר מזמן שהם העילית של הנוער. מרגש אותי לראות בכל פעם מחדש את ההירתמות שלהם למשימות ואת הרצון העז הבוער בהם לסייע לאחר. אני רוצה להודות להם על החלק המרכזי והמשמעותי שהם מילאו במבצע קמחא דפסחא ולאחל להם חג פסח שמח. תודה רבה לכל המתנדבים, אתם עושים עבודה מדהימה גם בפעילות הרפואית וגם בפעילות ההומניטארית. יישר כוח!".

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, שהגיע כדי לסייע למתנדבי מד״א, אמר: "העיר רמת-גן גאה על שפועלים בתחומה מתנדבים נפלאים כל כך, שמקדישים שעות וימים מזמנם הפנוי למען הצלת חיים, וכעת גם על מנת להפוך את החג הזה לשמח יותר עבור אלפי משפחות. אני מאחל לכל משפחת מתנדבי מד״א ולכל בית ישראל חג פסח כשר ושמח!"

מנכ"ל מד"א אלי בין: "צוותי מד"א מגלים רגישות רבה למטופלים אליהם הם מגיעים במהלך כל השנה ובחלק מהמקרים הם נתקלים במטופלים הזקוקים לסיוע כלכלי מעבר לסיוע הרפואי. בחגים זו הזדמנות גדולה לדאוג לאותם אנשים מעוטי יכולת, בהם ניצולי שואה, לרומם את רוחם ולסייע להם לערוך את ארוחות החג בשפע ובכבוד. זה מרגש ומעורר בי כבוד גדול למתנדבים העוסקים במלאכת קודש כזו מעבר למשימת הצלת החיים".

 

Exit mobile version