Site icon מקומון רמת גן

המרכז לפינוי דירה בישראל עוזר לכם לסלק אשפה וזבל מדירה וניקיון

יש לא מעט שירותים ומשימות חשובות פחות אבל הקריטית ביותר זו אותה אחת שמציבה בפניכם אתגר, דירה שסגורה זה זמן רב ורוויה אשפה וזבל. מה עושים במצב כזה? מי מבצע פינוי זבל מדירות וניקיון? כיצד מתמודדים עם כמות הזבל הגדולה?

הידעתם? יש זבל רטוב ויש יבש וכשהוא יבש הוא אפילו יותר מאתגר וזו בלשון המטה. אשפה זה בהחלט עסק למקצוענים ולא רק בגלל העניין התברואתי אלא גם בעניין הזמן שלכם שהוא יקר מכל ולא אתם לא צריכים לקחת חופשים מיותרים- לא כשיש לכם המרכז לפינוי דירה בישראל, המקום הטוב ביותר שמכיל כל בעיה, לוקח כל פינוי כאתגר, מגדיל ראש ועוזר לכם השיג דירה נקייה וחפה מלכלוך וסכנות עוד היום.

איפה מוצאים חברה לפינוי זבל מדירה כולל ניקיון?

זו באמת שאלה טובה, השוק מציע לא מעט אפשרויות וחברות שמציעות את אותו "המוצר" אבל האם שאותן חברות מספקות את אותו השירות? כאן נכנסים לתמונה המרכז לפינוי דירות בישראל שעוזרים לכם מכל הלב לפנות דירות ששווה להשכיר, למכור או אפילו לגור בהן אבל בטח שלא במצב שבו הן נמצאות. מה עושים? הנה הדרך הטובה ביותר לדעת שהגעתם למפנה הנכון שיעשה עבודה מכל הלב, בשקיפות מלאה וגם אם אתם לא בסביבה יש על מי לסמוך והוא בהחלט אמין בדיוק כמו בחוזה שנחתם קודם לכן.

איך יודעים לחפש מפנה זבל וניקיון דירות?

השלב הראשוני שאליו יתייחס המפנה הוא הצעת מחיר, זה הדבר הראשון שצריך לעשות שאחרת איך אפשר לתת לכם את המחיר? לרוב אנשים מבקשים מחיר בטלפון וזה בהחלט עניין של הסתכלות מקרוב ובחינת הסביבה, רק לאחר מכן אפשר לתת הצעת מחיר. נתקלתם במפנה שנתן לכם את מלוא ההבטחות בלי לראות את הנכס? אנחנו במרכז לפינוי דירה לא נאמר יותר מדי רק נבקש מכם לנקוט משנה של זהירות.

גם הזול מדי הוא לא זה שיכריע על הכף אם הפינוי הזה ייגמר טוב או רע ובכל זאת הכלל הראשון הוא להיפגש עם מפנה פנים מול פנים. לראות עם מי הוא עובד ובמקרים מסוימים אפילו לבקש תעודות עבודה אל מול גופי רווחה וכד'- תעודות המעידות על רצינות, יושר וכל מה שאתם צריכים לפני שאתם מכניסים אדם זר לכאורה למרחב המוגן שלכם.

צילום: המרכז לפינוי דירות בישראל

לא משנה כמה יהיה נחמד ויחייך, יש דברים שצריך לבדוק מראש הן אמינות ושקיפות הם הדבר  הראשון. אחר כך יגיע עניין ההכלה ומתן שירות, בשלב הזה המפנה יעבור אתכם חדר ועוד חדר, יבחן את הדירה או הבית מבפנים וגם מבחוץ בהיבט של חנייה, שביל צר, מעלית, קומה ועוד – אלו הם פרמטרים שאפשר לקבוע את המחיר בהסתמך להם ולכן כמעט אפסי שמישהו יספק לכם הצעת מחיר בטלפון.

כמה עולה פינוי דירה וניקיון?

בשלב הבא, חשוב מאוד שהמפנה יעניק לכם את הצעת המחיר לאחר שראה וסקר כל פינה ופינה הן בבית והן בסביבה החיצונית. האם חדר האמבטיה גדוש בזבל? מה לגבי המטבח? חדר השינה? מה מצב הרצפה? האם האשפה רטובה או יבשה? מה משקלה? זה קריטי כי לצורך העניין משקל של אשפה יבשה שונה ממשקל של אשפה רטובה וכד'. כאמור רק לאחר הסיור הזה יגיע שלב הצעת המחיר ומשם תעברו ישירות אל החוזה.

למה חשוב לעשות חוזה לפני הליך של פינוי דירה ושירותי ניקיון?

כמו בכל דבר גם כאן חוזה מטרתו להגן על כל הרצונות שלכם בין שזה פינוי דירה וניקיון ובין שזו זו נסיעה לחו"ל לצורך העניין. בחוזה ייכתבו כל הסעיפים שחשובים לכם, זמני עבודה, מטלות ולוח זמנים שבו יעמדו המפנים לרבות עלות העבודה. בסופו של דבר לא משנה אם תעשו את החוזה בכתב יד הוא יכול בהחלט להיות קביל בכל מקום ולשמש אתכם אם וחלילה מבצע העבודה לא עמד בהתחייבויותיו.

איך מפנים דירה מלאה בזבל ובניקיון?

לאחר שלב החוזה והסכמה של שני הצדדים, המשימה אמורה לצאת לדרך! לצורך דוגמה המרכז לפינוי דירה בישראל מגיע עם צוות עובדים שכבר מיומן וקיבל את מלוא ההדרכה לגבי הפינוי. לצד ציוד מתאים, חומרי ניקוי מהטובים ביותר מגיעים המפנים של המרכז ועושים את מה שהם עושים הכי טוב! מספקים לכם שירות שמתחיל ומסתיים בזמן שרציתם והכול כדי שתוכלו ליישם מגורים, למכור או אפילו להשכיר את הנכס!

צילום: המרכז לפינוי דירות בישראל

המרכז לפינוי דירה בישראל לא תשמעו על תקלות או תלונות מצד השכנים ולמה? כי המפנים שלנו מגיעים בשעות שרוב האנשים נמצאים בעבודה, לא תופסים חניות, מגיעים עם מכולות מורשות לייעוד אשפה והכי חשוב? עובדים עם 100 אחוז חומרי ניקיון שאינם מהולים במים! שירות מכל הלב, חומרים מכל הלב ועמידה בלוח זמנים- בדיוק כמו שהבטיחו לכם, הכול עומד להתקיים כאן ועכשיו.
בקרוב תוכלו גם אתם לקחת את הנכס ולעשות בו ככל העולה על רוחכם. אתם מוסרים את הנכס למקצוענים של המרכז לפינוי דירה כאשר הוא מבולגן, מלא בזבל ולא נעים לשהייה בו ובזמן שהובטח מקבלים נכס נקי, יפה, משופץ ומזמין למגורים! הפעם אפילו השכנים לא יתלוננו עליכם.

מעבר לכך, המרכז מספק לכם בידול ביחס לשאר המתחרים בכך שהוא לא משאיר עקבות מאחוריו, מנקה את המעלית, חדר המדרגות ובגדול מאפשר לכם להשיג נכס נקי אבל לא על חשבון הדיירים והסביבה!

אתם מרוצים? כולם מרוצים! זה המוטו של המרכז לפינוי דירה בישראל, המרכז שפינה כבר רבבות של דירות והוכיח את האמת לאמיתה – יש מי שיכול לכם לעזור לכם להיפטר מדירה עמוסה ולייעד אותה למגורים או לכל מטרה נדלנית אחרת.

Exit mobile version