Site icon מקומון רמת גן

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים משיק חממת יזמות בשיתוף עיריית רמת גן ו-Net.Work

לאחרונה הושקה חממת היזמות של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, בשיתוף עם מרכז היזמות Net.Work ועיריית רמת גן. בשלב ראשון החממה תארח 4 מיזמים שונים אשר נבחרו על ידי ועדה מיוחדת, ויזכו בתמיכה וליווי של אנשי הפקולטה, יחד עם מרכז היזמות.

באירוע שנערך במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן השתתפו ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, זיקה אבזוק, מנהלת פיתוח עסקי וקשרי ממשל בישראל של חברת סיסקו העולמית, התומכת בפרוייקט, משנה לראש העיר גלעד שריר, מחזיק תיק המחשוב, עדנה וידל מחזיקת תיק עיר חכמה וחדשנות, חיה מנע יו"ר מנהלת העסקים העירונית וישראל זרי מחזיק תיק הבורסה.

מימין – כרמל שאמה הכהן, זיקה אבזוק, משה כהן אליה וגל רז. צילום: ישראל הדרי

האירוע עצמו נערך בחסות נשיא המרכז האקדמי, פרופ' משה כהן-אליה ודיקאן הפקולטה למנהל עסקים, פרופ' גל רז, אשר היה בין יוזמי החממה יחד עם צוות הפקולטה למנהל עסקים במרכז האקדמי. כאמור, בשלב ראשון תארח החממה ארבעה מיזמים שונים אשר נבחרו על ידי ועדה מיוחדת, ויזכו בתמיכה וליווי של אנשי הפקולטה, יחד עם מרכז היזמות.

פרופ' כהן אליה דיבר על החשיבות בחיבור בין הסטודנטים לעולם היזמות, ועל התמיכה של עיריית רמת גן בפרוייקט. פרופ' גל רז ציין כי מבחינתו העובדה כי חלק מהניגשים לתחרות היזמים הם בוגרי המרכז, מעידה על הצלחת תוכניות הלימוד שלו ועל ההכנה שהוא מעניק לבוגריו.

זיקה אבזוק ציינה בדבריה את החדשנות שהיא רואה בישראל, וכיצד בעיר אחת, רמת גן, ישנם כל כך הרבה מוסדות אקדמיים התורמים להתפתחות הסטארט אפ ניישן".

Exit mobile version