Site icon מקומון רמת גן

המצלמות חוזרות למועצת העיר

לאחר מאבק עיקש של חבר האופוזיציה בר"ג, ליעד אילני סוכם כי שידורי מועצת העיר ישודרו בשידור חי.ועדה בה יהיו חברים סגנית ראש העירייה, מאור-נמרודי, יו"ר האופוזיציה קניגסברגר וחבר המועצה אילני, תקבע את קודי ההתנהלות לישיבות המועצה.

בישיבת מועצת העיר האחרונה החליטה מועצת העיר להשיב את המצלמות לחדר ישיבות המועצה והישיבות ישודרו בשידור חי לתושבי העיר.זאת עקבות מאבקו של חבר המועצה ליעד אילני שנאבק למען השקיפות בישיבות המועצה.

המצלמות עזבו את מועצת העיר רמת גן בתחילת 2015 על פי החלטתו של ראש העיר, ישראל זינגר זאת בטענה כי המצלמות משמשות להתנצחות פוליטית, השתלחויות אישיות ופרובוקציות.

חבר המועצה ליעד אילני, מראשי האופוזיציה בעיר, החל במאבק עיקש להחזרת המצלמות לטובת השקיפות בעיר, מאבק שהתבטא בין היתר בשידורים ישירים עצמאיים של ישיבות המועצה בעמוד הפייסבוק שלו, וזאת, באמצעות הטלפון הנייד שלו.לקראת ישיבת המועצה האחרונה (יום ג') הגיש אילני הצעה לסדר בנושא: "דרישת תושבי רמת-גן לצילום ושידור ישיבות מועצת העיר".

אילני.צילום: דוברות עיריית רמת גן

 

ראש העירייה זינגר וסגנית ראש העירייה מאור-נמרודי נענו להצעתו והוחלט כי המצלמות ישובו לחדר ישיבות המועצה כבר בישיבה הקרובה בסוף חודש ינואר ויאפשרו לתושבים לפקח על פעילותם של שליחי הציבור.

כמו כן, סוכם על ידי מאור-נמרודי ואילני, כי תוקם ועדה בה יהיו חברים סגנית ראש העירייה, מאור-נמרודי, יו"ר האופוזיציה קניגסברגר וחבר המועצה אילני, ובה יקבעו קודי התנהלות במהלך ישיבות המועצה.

"זה צעד חשוב במאבק למען מנהל תקין ושקיפות ברמת-גן, אך לא פחות במאבק בשחיתות המוניציפאלית כולה. כשאין שקיפות – יש שחיתות. נבחרי ציבור, בכל דרג, בכל מקום, צריכים להתנהל בשקיפות מלאה. אין דרך אחרת." מסר אילני.

Exit mobile version