Site icon מקומון רמת גן

המנעולים הכי מומלצים להגנה על הבית

מנעול לדלת. צילום: canva

אחד הדברים החשובים ביותר בכל בית הוא המנעול אשר מותקן בדלת של הבית. כל אדם יודע שבכדי להבטיח את הבטיחות המרבית בביתו ובכדי להבטיח כי ההגנה המרבית הן על תכולת הבית והן על דיירי הבית, עליו לבחור במנעול איכותי לבית אשר יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לפרוץ אותו. בחירה במנעולים זולים או פשוטים, יעלו את הסיכון לפריצות לבית וגניבות. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מנעולים לבית אשר מהם יש לבחור את המנעולים האיכותיים ביותר וכמובן, להתקין אותם על ידי מנעולן מקצועי, אמין ומנוסה בתחום התקנת מנעולים מכל סוג.

סוגי מנעולים

כיום ניתן למצוא מגוון סוגי מנעולים בשוק. ראשית כל, ניתן למצוא את המנעולים הפשוטים שלרוב יותקנו בדלתות פנים בבית כגון: דלתות החדרים, חדר האמבט וכו. מדובר על מנעולים זולים לרוב אשר המטרה שלהם בעיקר היא להעניק לבני הבית את הפרטיות הנדרשת להם. המנעולים הללו אינם רלוונטיים לצורך הגנה בטיחותית רבה. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי גם על המנעולים הללו יש למור בצורה ראויה שכן, הם בקלות יכולים להישבר, להיתקע ועוד. עבור פנים הבית כדאי לבחור במנעולי אפס. מדובר על המנעולים הפוצים ביותר בבתים פרטיים. כמו כן, ניתן לבחור מנעולי פבלוק שהם מנעולים שננעלים בעזרת לחיצה על כפתור בידית.

המנעולים המורכבים יותר המוצעים בשוק הם מנעולים הרלוונטיים עבור דלתות חוץ. מטבע הדברים, מדובר על מנעולים איכותיים מאוד המחייבים התקנה מאסיבית על מנת שהם יהיו קים לפריצה. במרבית דלתות החוץ כיום מותקנים מנעולי צילינדר איכותיים שהמטרה שלהם היא להגן על הבית מפני ניסיונות פריצה וכמובן, להעניק לבני הבית את הבטיחות המרבית בתוך ביתם. מעבר למנעולי הצילינדר המוצעים כיום לדלתות חוץ, ניתן להתקין מנעולים נוספים בבית כגון: מנעול בריח עליון, מנעולים חכמים שניתן לפתוח כיום באמצעות טביעת אצבע או אפילו באמצעות אפליקציה ייעודית ועוד. מבין ההיצע הרחב בתחום המנעולים לדלתות חוץ, חשוב מאוד לבחור מנעולן איכותי, טוב ובטיחותי. ארז מנעולים מציע לכם את המנעולים האיכותיים ביותר כיום עבור דלתות חוץ, בהתקנה מקצועית ומאסיבית על מנת להבטיח את הבטחון המרבי לתכולת הבית שלכם וכמובן, לדיירי הבית.

מדוע כדאי לבחור בצילינדר של EVVA?

אחד המנעולים הטובים ביותר כיום הם המנעולים של EVVA. מדובר על מנעולים שיש להם את הטכנולוגיה הטובה ביותר בעולם נגד פריצות שקטות. המנעולים מיוצרים בטכנולוגיה שונה משאר הצילינדרים בישראל ועל כן קשה מאוד עד בלתי אפשרי לפרוץ אותם באמצעות כלים שכל אדם יכול לרכוש באינטרנט.

בעוד ששאר החברות בישראל מוכרות גלמים של מפתחות למנעולים ועל כן אין להן באמת בקרה על שכפול, אווה היא החברה היחידה ששלושת המפתחות העליונים בסדרה שלה משוכפלים אך ורק במשרדים של החברה. מדובר על סיכוי אפסי להעתקה פיראטית של המפתח שמהווה את השיטה הנפוצה ביותר של עבריינים לצורך פריצה לדירות.

בישראל תחום המנעולנות הוא פרוץ מאוד וכל אחד כיום יכול להציג את עצמו כמנעולן, כולל אנשים שיש להם עבר פלילי. חברת אווה עובדת רק עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ומפקחת עליהם באופן שוטף, הדבר מבטיח כי המנעול שלכם יותקן על ידי מנעולן מקצועי, מומחה ואיכותי.

אין ספק כי מדובר באחד המנעולים האיכותיים ביותר כיום ועל כן, אם אתם מחפשים מנעולן שבאמת יבטיח לכם שקט נפשי כאשר אתם שוהים בביתכם וכאשר אתם מצויים מחוץ לבית, כדאי מאוד שתבחרו במנעולן של חברת אווה. תוכלו להתרשם מהמנעולים המדוברים באתר.

Exit mobile version