Site icon מקומון רמת גן

המלונות הכי שווים באילת לשנת 2023

שנת 2022 מגיעה לסיומה בקרוב ולכן בחרנו לבצע סקירה של המלונות הטובים והמבוקשים ביותר בעיר אילת לשנת 2023. הנה רשימה הכוללת הסבר אודות כל מלון ומלון והמתקנים הקיימים בו.

בית מלון יו מג'יק פאלאס

מלון מצוין אשר מתאים מאוד למשפחות. הילדים יוכלו להינות במועדון ילדים עשיר עם מבחר משחקים. המלון כשר ויש אינטרנט חינם בכל רחבי המלון וזה כולל גם את החדרים כמובן. חשוב לדעת שהמלון ממוקם על הלגונה וניתן להזמין בו אירוח של חצי פנסיון – לינה עם ארוחת בוקר וערב.

מלון רויאל ביץ' אילת

תוכלו למצוא במלון זה אולמות כנסים ואירועים, טרקלין נשיאותי מעוצב ומרשים וגם ספא יערות הכרמל היוקרתי אשר מציע כ-70 טיפולים. כמו כן, בבית מלון רויאל ביץ' אילת תוכלו למצוא ג'קוזי וסאונה, חדר כושר וחמאם טורקי.

מלון אגמים אילת

אפשר לומר כי יש מגוון רחב של מלונות שווים באילת אך אנחנו בהחלט בספק אם תמצאו מלון מיוחד מבחינת העיצוב כמו מלון אגמים בעיר אילת. מה יש במלון? בריכה היקפית יפה בעיצוב של אי טרופי, מגה בר קוקטיילים, מתחם מיוחד לילדודס הכולל בין היתר גם משחקי וידאו וקונסולות שונות ואולמות לכנסים ואירועים אשר מתאימים למגוון רחב של אירועים עסקיים כמו אירועי פרידה, הרמות כוסית, ישיבות, מסיבות השקה ועוד.

קרדיט תמונה:DEPOSITPHOTOS

מלון ים סוף אילת

הדירוג של מלון זה הוא 4+ כוכבים והוא מתאים גם לזוגות אשר מחפשים חופשה רומנטים אך גם למשפחות שמחפשות מלון עם מתקנים שווים וחוויות לילדים. אם אתם חובבי צלילה, מלון ים סוף אילת הוא ללא ספק אופציה שכדאי לשקול מאחר ובמלון יש מרכז צלילה בשם "מנטה" אשר מציע קורסי צלילה ברמות שונות, גם למתחילים וגם למתקדמים.

יו ספלאש ריזורט

בטח שמעתם בעבר על פארק המים יו ספלאש באילת אך כדאי לדעת כי יו ספלאש ריזורט הוא כפר נופש עצום עם מופעי בידור שונים, בריכות שחייה, פינות יצירה לילדים ועמדות משחק ועוד. האוכל במלון זה כשר בהשגחת הרבנות אילת ובמקום גם ספא מפנק עם סאונה יבשה ורטובה. מה עוד ניתן למצוא ביו ספלאש ריזורט באילת? אולמות כנסים ותיאטרון, חדר כושר מאובזר ועוד.

מתי להזמין מלון באילת?

כאשר מדובר על המלונות הכי שווים באילת, חשוב לזכור כי הביקוש אליהם גדול למדי, בעיקר בחודשים החומים ובעונת האביב והקיץ. אם אתם מתכננים חופשה באילת, כדאי להזמין אותה מספר חודשים לפני המועד, בעיקר אם מדובר בעונה החמה. 

לעומת זאת אם אתם מתכננים להגיע לאילת דווקא בחודשי הסתיו או החורף, תוכלו להזמין חדרים גם מספר שבועות לפני וסביר להניח שיהיה מקום פנוי בחדר הרצוי. כדאי לבדוק לגבי ההזמנה במספר אתרים שונים מאחר ולא פעם תוכלו לראות פערי מחירים בין אתר לאתר.

 

Exit mobile version