Site icon מקומון רמת גן

המירוץ למיליון: עונת האולסטארס של הסלבס

יעל ויוסיאל ממודיעין, נטע ועומר ברזני, הדוגמניות ירדן ויזל ואן זיוי, שי ושני וכמובן רון שחר יוצאים לדרך אל המיליון. חדשות סלבס מלווים אותם בדרך.

המירוץ למיליון אולסטארס יצא השבוע לדרך בעונה חדשה עם כל הזוגות הכי אהובים מהעונות הקודמות. בעונת הסלבס משתתפים בין היתר שני ושי הזוכים בעונה הרביעית אלה וובה העולים החדשים והאקסים המיתולוגיים יעל ויוסיאל נאמן בני הדודים ממודיעין שסיימו את העונה החמישית בהדחה העשירית. והאחים הרגועים שפלן, בן ואורי שפלן שמצפים לנצח תוך כדי שנ"צ.

נטע ברזני וירדן ויזל מדגמנות עם איתי לוי

אחת הכוכבות האהובות במיוחד היא נטע ברזני שרצה יחד עם אחיה עומר ברזני רווק ירושלמי מבוקש. נטע ברזני חזרה לאחרונה לכותרות בכתבה באתר חדשות סלבס הופיעו לאחרונה צילומים שלה בקמפיין לצד ירדן ויזל ואיתי לוי.

הקמפיין בו שימשה נטע ברזני כדוגמנית הינו לרשת האופנה לי קופר שבחרה, זו העונה הרביעית, את הזמר איתי לוי כפרזנטור המותג כאשר לצדו של לוי, ימשיכו כאמור לעונה נוספת מנחת הטלויזיה והדוגמנית ירדן ויזל ואושיית הרשת וכוכבת הטלויזיה נטע ברזני, המחזיקות בחשבון אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים והמככבות בתוכניות טלוויזיה שונות.ירדן ויזל היא גם בתה של גילי ויזל חברתה של ציפי רפאלי שהשתתפה גם היא במירוץ למיליון הויא חגגה לאחרונה באירוע של הסטייליסט גילי אלגבלי כולל מסא'ז פינוקים ותמונות עם בתה ירדן שמגיעה כאמור בפעם השנייה למירוץ.

יעל ויוסיאל. צילום: צילום מסך

בראיון ליעל בר זוהר אמר רון שחר כי מדובר בעונה לפנתיאון:”זוהי העונה הכי טובה ששידרנו, העונה הכי מצחיקה ומטורפת שהייתה.

שחר שמחכה בסיום כל פרק להגעת המתמודדים הוסיף כי הוא מחכה לעיתים שעות שלמות ללא צוות ומאפרים והוא מכור לסדרה הישרדות אותה מנחה בעלה של יעל בר זוהר, גיא זוארץ. לצד מתמודדי הישרדות ומתמודדי המירוץ למיליון גם כוכבות רשת בלי תכניות ריאליטי זוכות לכותרות באתרי הרכילות וכך "נטע אלחמיסטר עושה שוק", זכתה להמון לייקים. כוכבת הרשת והדוגמנית הפכה לסו שף וכבשה את הכותרות המובילות באתר עם שלל תמונות המשלבות יופי ומאכלים.

Exit mobile version