Site icon מקומון רמת גן

המדריך לחימום בריכת שחייה פרטית

איך אפשר לחמם את הבריכה הפרטית? אילו פתרונות ומוצרים יש בשוק הישראלי לצורך חימום הבריכות הפרטיות? האם יש מערכת מומלצת וחסכונית לחימום הבריכה? הכנו עבורכם מדריך מקצועי לחימום בריכות שחייה פרטיות.

מדוע כדאי לבחור פתרון איכותי לחימום בריכת שחייה פרטית?

ישראלים רבים רכשו והתקינו בשנים האחרונות בריכת שחייה פרטית בחצר ביתם, זו הגשמת חלום לרבים מבעלי הבתים הפרטיים והבריכה משדרגת את איכות החיים. מזג האוויר בישראל נוח רוב ימות השנה, ובקיץ אין צורך לחמם את המים, אך כאשר רוצים לשחות ולבלות בבריכה הפרטית גם באביב ובסתיו יש לבחור מוצר ייעודי לחימום הבריכה, וכדאי להשקיע במשאבת חום איכותית כדי להשתמש בבריכה גם בחורף.

סקירת מוצרים לחימום בריכות פרטיות

יש מגוון מוצרים לחימום בריכת שחייה פרטית, החל מגוף חימום חשמלי העשוי מטיטניום שמתאים בעיקר לבריכות קטנות יחסית, דרך כיסויים סולאריים ומערכת מבוססת גז לחימום המים וכלה במשאבות חום ייעודיות. המוצרים העיקריים לחימום בריכות ביתיות בישראל הם:

התקנת אמצעי חימום לבריכה הפרטית לבד או בעזרת אנשי מקצוע

יש מוצרי חימום לבריכות הפרטיות שניתן לרכוש אצל המשווקים המובילים ולהתקין אותם לבד בשיטות עשה זאת בעצמך. התקנת גוף חימום חשמלי או כיסוי סולארי נחשבת פשוטה וכל מה שצריך הוא כלי עבודה וזמן.

אם מעוניינים להתקין מוצר איכותי יותר לחימום הבריכה הפרטית עדיף להשאיר את העבודה למומחים, חשוב לזכור כי החוק לא מאפשר לאדם ללא הסמכה לתכנן ולהתקין תשתיות גז או חשמל, ואין לקחת סיכונים מיותרים.

כמו כן, יש לבחור נכון משאבת חום או מערכת לחימום הבריכה באמצעות גז, לכל מערכת יש הספק מסוים וצריך לעשות חישוב מהיר כדי לבחור בדגם המתאים לחימום הבריכה. התקנה מקצועית מבטיחה לכם טמפרטורת מים נעימה גם בחורף, תחזוקה פשוטה ועמידות גבוהה, וההתקנה מבוצעת על פי הכללים המחייבים.

Exit mobile version