Site icon מקומון רמת גן

המדריך המלא לתכנון הסעות לאורחים בחתונה שלכם

החתונה שלכם מתקרבת? בואו ללמוד איך לארגן הסעות לחתונה – כך שאתם והאורחים תהיו מרוצים ככל האפשר.

מתחתנים בקרוב? קודם כל, שיהיה במזל טוב. בחרתם כבר שמלה, חליפה ואולי אפילו אולם לחתונה? כעת, חשוב שתדאגו לארגן הסעות לאורחים שלכם. למה זה כל כך חשוב? הנה 4 הסיבות העיקריות:
1. כשאין לאורחים הסעה, לחלקם לא יהיה איך להגיע באופן עצמאי. מה שיכול לגרום לכך שחלק מהאורחים יוותרו על ההגעה כי אין להם איך להגיע או לחזור.
2. במידה ולא ארגנתם הסעה מסודרת, חלק מהאורחים יצטרכו לנהוג בעצמם, ואז לא יוכלו לשתות אלכוהול. מה שימנע מחלק מהאורחים להשתחרר וליהנות.
3. כאשר אתם מארגנים הסעה מסודרת לאירוע, המוזמנים יכולים לנסוע ולהגיע אליו יחדיו. מה שיגבש ויקרב ביניהם, עוד לפני שהחתונה התחילה.
4. אתם אלו שמכירים את המוזמנים, ושיודעים היכן הם גרים. בנוסף, זהו האירוע שלכם, ואתם אלו שמארגנים אותו. ולכן, אתם אלו שצריכים לארגן גם הסעה לאורחים שלכם.

תמונה: canva

המדריך המלא לתכנון הסעות לחתונה

אחרי שהבנו למה ארגון הסעה לחתונה הוא כל כך חשוב, נרצה ללמוד איך עושים את זה כמו שצריך. אז איך לתכנן הסעות לאורחים בחתונה בצורה נכונה?
1. קודם כל, תבדקו כמה אורחים הזמנתם לחתונה. האם מדובר בעשרות מוזמנים, ב-200 מוזמנים או ב-500 מוזמנים?
2. לאחר מכן, תבררו כמה מהמוזמנים צריכים הסעה לאירוע, וכמה מהם ישתמשו בהסעה אם תהיה כזאת.
3. תבדקו מאיזה אזורים בארץ אותם אנשים שהוזמנו לחתונה ושצריכים הסעה. תבררו האם כולם פחות או יותר מאותו אזור, או שהם מפוזרים ברחבי הארץ? והאם המוזמנים גרים רחוק מאולם האירועים שבחרתם בו?
4. מבין האורחים שצריכים הסעה, עד מתי אתם מעריכים שהם יישארו באירוע? האם לדעתכם הרוב ירצו לחזור לקראת חצות, או אולי דווקא בשעות הקטנות של הלילה?
כל אלו יעזרו לכם להחליט איזה הסעה אתם צריכים.

טיפים לבחירת חברת ההסעות

וכעת נעבור לכמה טיפים לבחירת חברת הסעות לחתונה:
1. שירות בכל הארץ – אם אתם רוצים לאסוף את המוזמנים מכל קצוות הארץ, חשוב שתבחרו בחברת הסעות שמספקת שירות בכל רחבי הארץ.
2. רכבי הסעה מרווחים ונוחים – כשבוחרים הסעות לחתונה חשוב לברר האם החברה מציעה רכבי הסעה מרווחים, נוחים ומאובזרים במערכות מולטימדיה.
3. מחירים הוגנים – לארגן חתונה זה לא עניין של מה בכך, ותכנון האירוע והוצאתו לפועל כרוכים בלא מעט הוצאות. ולכן, כדאי להשוות מחירי הסעות, כדי שתהיו בטוחים שמצאתם עסקה הוגנת ומשתלמת.
4. חברה מובילה בתחום – רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון? אם ככה, רצוי לבחור רק בחברה ותיקה ואמינה, כמו חברת "טיולי הנשיא".

 

 

Exit mobile version