Site icon מקומון רמת גן

הכלב החדש שלכם מתקשה למצוא ׳פינה׳ למנוחה בבית – כיצד תבחרו עבורו את המיטה הנכונה ביותר?

האם הכלב ישן אתכם במיטה? אנחנו לא שופטים, אבל עדיין הכלב זקוק למקום לינה משלו, ולא רק בלילות. הכלב ישן כ-14-12 שעות ביממה, כלומר הוא מבלה כמעט חצי יום בשינה. ויש סיבות מצוינות בגינן עדיף שיבלה את שעות השינה שלו במיטת הכלבים שבחרתם לו, או לפחות לפעמים.

לפני שאתם קונים לחיית המחמד שלכם את המיטה המתאימה לו, קחו בחשבון כמה משתנים:

  1. גודל מיטת הכלב

כדי להבין את גודל שטח המיטה הנדרש לכלב שלכם, כדאי למדוד את אורכו ורוחבו ולשקול אותו. כך תוכלו לבחור בגודל המיטה המתאים במיוחד לכלב שלכם:

מיטה לכלב. צילום: pixabay
  1. צורת מיטת הכלב
    • מיטה עגולה מתאימה לכלב שמתכרבל בזמן השינה לצורה של כדור.
    • מיטה מלבנית מתאימה לכלב ששוכב על צד אחד ורגליו מציצות היישר מהצלעות, או לכלב שנוהג להתהפך על גבו בזמן השינה. מיטה מלבנית היא גם מיטה לכלב מזדקן, כשכבר לא נוח לו להתכרבל.
  2. עיצוב מיטת הכלב

כאן אנחנו כבר מדברים על עיצוב וסגנון. תנו להרגלים של הכלב להשפיע על ההחלטה שלכם. האם הכלב זקוק לביטחון שמעניקים לו הדפנות המוגבהות של המיטה? או שהוא מעדיף לשלוח איברים לכול עבר, ולהתפרש גם מחוץ למיטה? ואולי פשרה בין השניים היא ההתאמה הטובה ביותר – כלומר מיטה בעיצוב פתוח עם תוספת המאפשרת לכלב להשעין את הסנטר, ממש באותו אופן שבו הכלב מניח את הסנטר על משענת היד של הספה שלכם.

קיימים כמה עיצובים של מיטות כלבים, כמו:

לבסוף, למרות שלכלב שלכם ממש לא משנה איך המיטה שלו נראית, לכם זה בטח אכפת. תוכלו למצוא מגוון רחב של כיסויי מיטה עם הדפסים שונים, המצוידים ברוכסן שמאפשר להסיר את הכיסוי בקלות, לכבס ולחזור ולהשתמש בכיסוי יפה ונקי.

Exit mobile version