Site icon מקומון רמת גן

היתרונות והחסרונות של שירותי ביובית

כאשר מדברים על שירותי ביובית, מתייחסים למעשה לשירותי ביובית המובנים על מקור מים חזק אך מבוקר בתוך משאבת לחץ. במשאבה מספקת זרם חזק וכך מנקה ומפנה את השמנים או הנגעים שסותמים את הצנרת ואת המעבר החופשי. מטרת הדבר הינה לפתוח סתימות בביוב לנקות את הצנרת מכל מה שהתנקז בתוכה.

משאית ביובית מכילה עליה מיכל גדול שלתוכו נשאבים השפכים. את השפכים הללו משליכים למקומות מורשים בלבד, שכן הם רעילים ועלולים לסכן את הסביבה אם ירוקנו בכל מקום.

היתרון הגדול בשירותי ביובית היא שהשאיבה מתבצעת באופן מהיר וחלק יחסית, ללא סיכון או תקלות מיותרות שיכולות לקרות לצנרת. למעשה מדובר ב"טיפול שורש" בצנרת. לכן, אם אתם נתקלים בתקלות ביוב חוזרות ונשנות, ואינסטלטורים רבים מתקשים לפתור את הבעיה, ייתכן ששירותי ביובית הם הפתרון עבורכם.

מחירי שירות ביובית

כאמור, משאית הביובית מטרתה לטפל בבעיות שורשיות וקשות יחסית, וכך גם המכשור והאבזור עצמו – גדול, מסיבי ומורכב יותר. לכן, שימוש בשירותי משאית ביובית יהיה יקרים יחסית, בייחוד בהשוואה לשירותי אינסטלציה רגילים.

צילום: canva

לכן, ביובית אינה הפיתרון הראשון שצריך לעלות על דעתכם. לעיתים מספיק להיעזר באינסטלטור, שירות זמין יותר שיעלה לכם פחות כסף. במקרים בהם תראו שמדובר בתקלות החוזרות על עצמן שוב ושוב ואינן נפתרות לאורך זמן, כדאי יהיה לשקול הזמנת שירותי משאית ביובית לפתרון העניין.

כמובן, שהפתרון הפשוט והטוב ביותר, אם כי הוא לא תמיד יעיל – שמירה והקפדה על הצנרת, כצעד מנע. במקרים בהם הצנרת הביתית או העסקית חדשה יחסית, שמירה נכונה על כללים פשוטים תוכל למנוע תקלות רבות. אז איך עושים את זה?

כיצד אפשר להימנע ככל האפשר מתקלות וסתימות בצנרת?

לא הרבה יודעים, אך כיום רוב הסתימות והתקלות שנגרמות בביוב או בצנרת הן רק בגלל חוסר מודעות ושימוש לא זהיר. תקלות אלו יכולות להתרחש כתוצאה מהתנהלות לא נכונה שכוללת השלכת מגבונים לחים או מוצרי היגיינה לאסלה, ואף שפיכת שמן לכיור. החומרים הללו, שאינן מתכלים, חודרים לצינורות הביוב וסותמים אותם.

לכן, אם תרצו להימנע ככל האפשר מתקלות וסתימות במערכות הביוב והצנרת – התרגלו שלא להשליך מוצרים אלה לאסלה או לכיור. מדובר בהרגל פשוט יחסית שיכול למנוע תקלות רבות, ובטווח הארוך גם לחסוך לא מעט כסף על תיקונים חוזרים.

כעת שעברנו על היתרונות והחסרונות של שירותי ביובית, ואתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות כדי להתמודד עם התקלה מולה אתם עומדים – ניתן להחליט.

זקוקים לשאלות נוספות, ייעוץ מקצועי או להצעת מחיר להזמנת ביובית? לשירותי ביובית בהוד השרון לחצו כאן

Exit mobile version