Site icon מקומון רמת גן

ההורים משחזרים: "הילדה היתה בשער של הגן כשהפיטבול התנפל עליה ולא שחרר"

כלב פיטבול. חברותי - עד שהוא לא. צילום: pixabay

אתמול, מעט לפני השעה 8 בבוקר ננשכו שתי ילדות קטנות על ידי כלב מסוכן בכניסה לגן הילדים בו הן לומדות ברחוב פרוג ברמת גן, על גבול גבעתיים. עתה, משחזרים ההורים המזועזעים את שארע. "הצוות במיון עם דמעות למראה הפעוטה שננשכה בפניה. הנזק שנגרם לה הוא משמעותי".

אמש, בשעה 07:47 צעדו אלה (בת 3.5, שם בדוי) ואימה אל עבר גן הילדים, כפי שהן עושות מדי בוקר בשמחה. לפתע, כך על פי התיאור של העוברים ושבים, זינק על הילדה כלב פיטבול מסוכן ופגע בה באופן קשה ביותר. לאחר מכן קפץ הכלב על ילדה נוספת ופצע גם אותה.

לדברי העדים למקרה המזעזע "שתי הפעוטות בנות השלוש ננשכו בדרך לגן על ידי כלב פיטבול שבעליו ״טייל״ עימו ללא רצועה או מחסום פה". אחת הפעוטות נמצאת במצב קשה עם סימני נשיכה משמעותיים בפנים ובמהלך יום האתמול הובהלה לחדר הניתוח לטיפול מורכב ואילו הפעוטה הנוספת נפגעה מעט קל יותר, עם נשיכה באזור האוזן שנתפרה ונחבשה.

חובש רפואת חירום במד"א אברהם צוקר סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את הילדה שננשכה בפנים מוחזקת בידיים של אביה כשהיא בהכרה מלאה וכאובה. הכנסנו אותה לאמבולנס, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימום וחבישות ופינינו אותה במצב יציב לבית החולים."

האירוע כפי שנקלט במצלמות האבטחה. פרסום: תיעוד ראשוני בטלגרם

ההורים ההמומים משחזרים בדמעות כי הם צעדו עם הבנות לגן כשפתאום הכלב שעט לעברם וזינק על הפעוטות. אמא אחת הצליחה לשחרר בכוח את הכלב שגולל על הרצפה את הבת הקטנה וברח בריצה לעבר ילדה נוספת שכבר הייתה בשער של הגן כשהכלב התנפל עליה בעוצמה ואבא והשומר שהיו במקום הצליחו לאחר מאבק לשחרר את הבת מהשיניים של החיה.

כעת שתי הפעוטות נמצאות בטיפול רפואי כשאחת מהן תעבור אשפוז וטיפול ממושך.

״זה פשוט מזעזע. כל הצוות במיון עם דמעות למראה הפעוטה שננשכה קשה בפניה כשהנזק שנגרם לה הוא משמעותי. כרופאה וותיקה בחדר המיון לא נתקלתי בעוצמה כזו של נשיכה ואני רותחת על אוזלת היד שבה בעלי כלבים מרשים לעצמם לטייל עם כלב מסוכן ללא מחסום פה ורצועה מה שהביא לפשע הזה. אני מקווה שבעל הכלב יענש בחומרה״ מוסרת ד״ר אילת רימון, מנהלת חדר מיון ילדים בביה"ח דנה לילדים.

Exit mobile version