Site icon מקומון רמת גן

היום, אפשר ליהנות מהשתלת שיער קרוב לבית

קרדיט CANVA

לאורך הרבה מאוד שנים, ההנחה הרווחת הייתה כי השתלת שיער בישראל היא לא כדאית ולא משתלמת, ההנחה הייתה כי כדאי לעבור את הפרוצדורה במדינות אחרות, החל מטורקיה וכלה ביעדים אחרים ברחבי העולם. אבל אנחנו כאן כדי לספר לכם על הפיתוחים החדשים בתחום ועל האופן בו דווקא בישראל, אפשר לקבל שירות לא פחות ממצויין. קליניקת DNG היא קליניקה מתקדמת בתחום ואנחנו גאים בהזדמנות שניתנה לנו לתת לאינספור ישראלים שירות מצויין, מקצועי ובעיקר, רגיש ואדיב. כל מה שאתם צריכים לדעת על הפרוצדורה והסיבות בגינן השלת שיער בישראל היא הפתרון הטוב ביותר, נמצא במאמר הבא.

איך אנחנו מבצעים את העבודה

תהליך השתלת שיער, מתחיל באבחון מדויק. אנחנו רוצים להבין כמה פרמטרים מרכזיים לפני שנוכל להתחיל בעבודה. בראש ובראשונה, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו כמה שאלות בנוגע למידת הצפיפות של השיערה, בנוגע לבעיה העומדת לפנינו ועוד. למשל, אם אנחנו מדברים על השתלת שיער בישראל לאישה צעירה, אחרי היריון, הסובלת מנשירת שיער, ככל הנראה נשתמש בטכניקה בשם DHI. הטכניקה הזו טובה במיוחד למילוי קרחות, היא נחשבת פחות פולשנית ויותר מהכל, היא לא דורשת גילוח של השיער, לפני קבלת הטיפול. לעומת זאת, במקרה אחר, נניח של גבר הסובל מהתקרחות משמעותית בגיל צעיר, יכול להיות כי הבחירה הטובה ביותר במקרה הזה, היא לבחור בטכניקה בשם FUE. טכניקה הנחשבת מעט יותר פולשנית אבל היא גם מסייעת לנו למלא קרחות גדולות באופן יחסי, בצורה טובה.

כמובן, עם ההגעה לטיפול, אנחנו עושים הכל בשביל לעמוד בתקן המחמיר של משרד הבריאות בעניין הזה. אצלנו אתם יכולים לסמוך על כך שנעשה הכל, על מנת שנוכל לשמור על הבריאות שלכם, לאורך כל הדרך.

הכי טוב להישאר קרובים הביתה

תהליך של השתלת שיער הוא מצד אחד הכרחי, וודאי אם אתם רוצים ליהנות ממראה שיער שופע ואם אתם רוצים להגיע לתוצאות טובות. מהצד השני, הרי שמדובר על פרוצדורה רפואית מורכבת, הדורשת מהגורמים המקצועיים לגלות אחריות ורגישות כל הזמן. בדיוק בגלל זה, הכי טוב לעבור את ההליך הרפואי קרוב הביתה. רק כאן, קרוב לבית, לבני המשפחה והחברים הקרובים, אפשר לא רק לקל טיפול מצויין, אלא, גם ליהנות ממעקב צמוד של אנשי הצוות ומליווי של הקרובים  בתהליך ההחלמה מהטיפול.

זה הזמן שלכם להשקיע בעצמכם, פנו אלינו עוד היום ונשמח להעניק לכם ייעוץ אישי.

Exit mobile version