Site icon מקומון רמת גן

הטבות לצרכנים: סלקום טיוי מעניקה למנויים ערוץ ספורט 5 ללא תוספת מחיר

ערוץ הספורט 5 הוא הערוץ הנצפה ביותר כבר מעל לשני עשורים עבור חובבי הספורט, מדובר בערוץ ספורט שמרכז אליו ענפי ספורט מכל העולם, שידורים ישירים ותוכניות שהפכו לחלק בלתי נפרד משגרת חייו של כל אוהד ספורט, סיפורים וכתבות מרגשות ומרתקות על הכוכבים הגדולים בארץ ובעולם וערוץ שלא משנה באיזה שעה נפתח אותו נוכל למצוא שם משהו שאנחנו אוהבים.

ערוץ הספורט 5 של סלקום הוא ערוץ אפילו שווה עוד יותר שכן הוא מוענק לכם ללא תוספת מחיר ואתם יכולים ליהנות ממנו מבלי לקרוע את הכיס. סלקום עושה מהפכה בכל הקשור להרגלי הצפייה שלנו וגם חובבי הספורט יכולים להתרווח בכורסא וליהנות מאין ספור משחקי כדורגל, כדורסל, טניס, כדוריד וכל שאר ענפי הספורט שהם אוהבים.

ספורט.צילום: עמיעד טאוב

ערוץ הספורט 5 – הערוץ המוביל בספורט הישראלי

עם כל הכבוד למסי, רונאלדו, לברון ג'יימס, נדאל, בולט וכל יתר הכוכבים הגדולים של עולם הספורט, אנחנו כישראלים מתחברים בצורה האמיתית ביותר לספורטאים הישראלים שלנו. ערוץ הספורט 5 מביא לכם מדי יום ספורט ישראלי כחול לבן כאשר גם הכדורגל הישראלי מליגת העל, גם הכדורגל הישראלי מהליגה הלאומית, גם הכדורגל הישראלי מגביע הטוטו, גם הכדורסל מליגת העל, גם הכדורסל מהליגה הלאומית, גם הכדורעף מהליגה הבכירה, גם הכדוריד מהליגה הבכירה וגם ליגת הנשים בכדורסל משודרים בערוץ מדי יום. הספורט הישראלי הוא הספורט שהכי קרוב לליבנו ולמרות שהרמה לא תמיד משביעה רצון זה שלנו ואנחנו נתמוך בספורטאים המקומיים בכל מצב. ערוץ הספורט 5 של סלקום מביא לכם את כל המשחקים, כל הכוכבים וכל הסיפורים של הספורט הישראלי והכל ללא תשלום נוסף ובלי שתצרכו להוסיף תשלום לחבילה הבסיסית שלכם.

ערוץ הספורט 5 – גם הספורט מהעולם על המסך שלכם

אז אם חשבתם שרק הספורט הישראלי יגיע לסלון שלכם בכל ערב כדאי מאוד שתחשבו שוב כי גם ליגת האלופות, הליגות הטובות ביותר בעולם בכדורגל, כדורסל מהליגה הטובה בעולם ומהליגות באירופה, הטורנירים הגדולים של הטניס העולמי, עונת היורוליג עם מכבי תל אביב והרשימה של הספורט מהעולם עוד ארוכה מאוד. אז נכון שהחיבור החזק ביותר של כל חובב ספורט ישראלי הוא לכדורגל, הכדורסל ושאר הספורטאים שלנו שעליהם גדלנו מאז שאנחנו ילדים אבל כאשר אנחנו נחשפים לרמה ולעוצמה של הספורט שיש לעולם להציע לנו אין ספק שזה מושך אותנו לצפות שוב ערב אחרי ערב. ערוץ הספורט 5 של סלקום מכניס אתכם לתוך המגרשים והאצטדיונים הגדולים בעולם מדי ערב והכל קורה על המסך שלכם מבלי שתצטרכו לרכוש כרטיסי טיסה או לשמור לכם כרטיס כניסה לאצטדיון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור בסלקום, לפנות לעצמכם את הסלון ואתם מסודרים כי כל ענפי הספורט מהארץ ומהעולם מחכים לכם על מסך אחד.

Exit mobile version