Site icon מקומון רמת גן

החל שלב החיסונים השני בדיור המוגן ברמת גן – 92% מדיירי משען כבר חוסנו

מבצע חיסון המנה השנייה לדיירי משען יצא הבוקר לדרך במעמד ראש מגן ישראל פרופסור נחמן אש ומנכ"ל משען, עמרי כהן. 92 אחוז מ-2,500 דיירי משען התחסנו בשבועות האחרונים במנה הראשונה.

פרופ נחמן אש פנחס כריס כוכבה קניסטר עמרי כהן. צילום: ניר קידר

באירוע החגיגי לרגל תחילת סבב החיסונים השני בבית האבות משען נווה אפעל ברמת גן שיבח עמרי כהן, מנכ"ל רשת בתי הדיור המוגן משען את פרופסור נחמן אש על פעילות מגן ישראל ומגן אבות למען דיירי הדיור המוגן ובריאותם. פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, אמר במתחם החיסונים בבית אבות "משען" ברמת אפעל: "זו זכות גדולה להיות פה, ואני נרגש לראות אתכם מתחסנים. זו נקודת ציון משמעותית אחרי כל מה שעברתם. החיסון הוא תקווה לכולנו, תקווה לחזרה לחיים, תקווה לפגוש את בני המשפחה, ולפעילויות שעשינו".

יחד עם זאת, הוסיף אש כי על אף החיסונים "אנחנו עדיין חייבים לשמור על עצמנו, ולשמור על כל ההנחיות. אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה, אך עדיין עלינו להישמר".

עמרי כהן ציין כי משען הפכה "לרשת הגדולה והמחוסנת בישראל" וכבר בימים הקרובים תחדש את פעילות התרבות והמופעים בתשעת בתי הדיור של משען.

באקט סימלי, העניק מנכ"ל משען עמרי כהן למתחסנים בני ה-100 – דוד סגל, פנחס כריס וריטה טייבלום, אישור חיסון מיוחד שמשען הנפיקה עבורם.

מנכ"ל משען עמרי כהן מעניק תעודת מתחסן לדיירת משען אפעל בת ה-100 ריטה טייבלום. צילום: ניר קידר
Exit mobile version