Site icon מקומון רמת גן

החלה ההרשמה לכיתות א' בבתי הספר ברמת-גן לשנת תשפ"ב

הרישום לכיתות א' לשנת הלימודים תשפ"ב החל ויימשך עד ל-3 בפברואר, לילידי שנתון 2015. בתי הספר קיימו ימים פתוחים בביה"ס בהתאם למגבלות התו הסגול או באופן מקוון. כלל המידע על בתי הספר יעמוד לרשות ההורים והתלמידים באתר העירוני ובפורטל החינוך העירוני.

 הרישום לכיתות א' לשנת הלימודים תשפ"ב החלה ותתקיים עד ל-3 בפברואר, לילידי שנתון 2015. כל אשכול קיים ימים פתוחים בהתאם להנחיות התו הסגול, בהם הוזמנו ההורים להתרשם מייחודיות ביה"ס, ממבנה בית-הספר, מהצוות ומהאווירה. חלק מבתי הספר שנכנסו לתקופת הסגר, קיימו הימים הפתוחים באופן מקוון.

רמת-גן היא עיר חלוצה בתוכנית להרחבת אפשרויות הבחירה במרחב החינוכי. העיר חולקה למרחבי חינוך, הרחיבה את אזורי הרישום ובכך מאפשרת להורים לבחור באופן מבוקר את בית הספר בו ילמדו ילדיהם. הפתיחה המבוקרת של אזורי הרישום מאפשרת את מימוש זכות הבחירה של ההורים, תוך הקפדה על שמירת ערכים של שוויון הזדמנויות ואינטגרציה חברתית.

בתי הספר כבר קיימו את הימים הפתוחים לפני תחילת מועד ההרשמה ויהיו זמינים טלפונית לשאלות במזכירות בית הספר ובאגף החינוך טלפונים: 03-6753370, 03-6753371 | או בכתובת דוא"ל: rg-yesodi@ramat-gan.muni.il.

מידע מתומצת על בתי הספר בעיר לפי חלוקה של אשכולות, לקראת ההרשמה לכיתות א' לשנת תשפ"ב ניתן לקבל בפורטל החינוך העירוני: http://www.ramat-gan.info/?CategoryID=749.

החלה ההרשמה לכיתות א'. צילום: אילן ספירא

שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת למערכת החינוך בעיר. לצד ההתמודדות עם נגיף הקורונה, אגף החינוך המשיך לקדם את המצוינות, ההישגים, ההתחדשות החינוכית והמענים לתלמידים עם צרכים מיוחדים במקביל להתמודדות עם התאמת הלמידה למגבלות התקופה. במסגרת המאבק בקורונה, רה"ע כרמל שאמה הכהן יזם מספר יוזמות יחד עם אגף החינוך כמו חלוקה של מחשבים ניידים  לתלמידים שנזקקו לכך עבור הלמידה מרחוק, הפעלת אולפן שידורי העשרה לתלמידי  העיר בבי"ס ערמונים, הקמת ביה"ס לילדי עובדי המרכז הרפואי שיבא ומתן מענה מיוחד לתלמידי החינוך המיוחד.

השנה החלו פרויקטים לחידוש מרחבי הלמידה בבתי הספר גבעולים ויהל"ם ובקרוב גם בבי"ס החשמונאים. בנוסף, ביה"ס הגפן יעבור מתיחת פנים משמעותית שתכלול ייחודיות בתחום הדיפלומטיה.

בבי"ס יהל"ם נפתח השנה מסלול צומח של חינוך ברוח מונטסורי במודל משולב שכונתי/על אזורי. בפתיחת המסלול הושקעו משאבים רבים: התאמה פיזית של הכיתות לתפיסה המונטסורית (כיתות בגודל כפול במודל של בית עם מטבח ושירותים בכל כתה), גיוס מורות והכשרתן לחינוך מונטסורי, נרכש  ציוד לימודי מיוחד. המסלול נחל הצלחה גדולה ונפתחו  3 כיתות א'. בשנה הבאה הכיתות יהיו דו גילאיות א'-ב'.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "ההרשמה לכיתות א' לשנת תשפ"ב החלה, תוך ציפייה כי בשנה הבאה נקיים שנת לימודים מלאה ורציפה שבה תלמידי כיתות א' ייקלטו בצורה מלאה בבתי הספר ויצברו חוויות משמעותיות בפן החברתי והפדגוגי.  עיר ועירייה ובטח ברמת גן, זה קודם כל ולפני הכל מערכת חינוך מצוינת, ערכית וחדשנית. מערכת החינוך בעיר תמשיך להיות מוצבת במקום הראשון בסדר העדיפויות. אני מזמין את ההורים  לבחור באופן מבוקר את בית-הספר בו ילמדו ילדיהם, תוך התייחסות לייחודיות של כל אחד מבתי הספר, המאפשרים מתן ביטוי אישי לילדיהם במרחב החינוכי אליו הם משתייכים."

Exit mobile version