Site icon מקומון רמת גן

החיסונים כבר כאן: מאוחדת תפעיל ניידת חיסון באצטדיון רמת גן

הימים הם ימי קורונה והחורף כבר פה, אך תושבים רבים ברמת גן עדיין לא התחסנו לשפעת. במאוחדת החליטו לפעול על מנת לצמצם את תחלות השפעת השנה ויפעילו בימים ד' וה' 2/3.12.20 בין השעות 08:30 עד 19:00 ניידת חיסון שתחנה בחניון אצטדיון רמת גן – מול שער 2.

על מנת לאפשר גם למי שעובד במשך היום להגיע להתחסן לאחר שעות העבודה, הציבה מאוחדת באצטדיון רמת גן – מול שער 2  ניידת חיסונים מיוחדת לשירות הציבור שתפעל בשבוע הבא בימים ד' וה' 2/3.12.20 לאורך כל היום (08:30-19:00) – גם בשעות הערב המאוחרות. היוזמה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות נועדה להקל על הציבור, למנוע התקהלויות מיותרות והידבקויות מסוכנות וכמובן לעודד עוד ועוד אנשים להגיע ולהתחסן נגד שפעת.

מאוחדת ממשיכה לחסן את כלל מבוטחיה, ובשלב הראשון את הנמנים עם אוכלוסיית הסיכון: חולים כרוניים, ילדים, קשישים, נשים הרות, ניצולי שואה ועוד. במסגרת מבצע החיסונים המיוחד זומנו בפנייה אישית בטלפון, מאות תושבי העיר רמת גן, מבוטחי מאוחדת, להגיע למרפאה הניידת להתחסן.

דורית גולדמן, מנהלת מחוז מרכז במאוחדת מציינת: "נערכנו מבעוד מועד בחודשים האחרונים  לקיים מבצעי חיסוני שפעת. ביצענו סימולציות ותהליכי חשיבה ותכנון לטיפול בחולי שפעת, במיוחד בעת הזו ובמקביל להימצאותו של נגיף הקורונה אנו ערוכים למבצעי חיסון גדולים ומורכבים שימנעו תחלואה, קודם כל בקרב אוכלוסיות בסיכון. יש חשיבות עליונה לכך שהציבור שהוא השותף שלנו, ימשיך להישמע להנחיות משרד הבריאות, לשמור על ריחוק חברתי, על כללי היגיינה ועל עטיית מסכות".

ניידת חיסונים עד הבית. צילום: יחצ

דגנית בן מרגי מנהלת הסיעוד המחוזית בקופת החולים מאוחדת הוסיפה: "אנו קוראים לכל לקוחותינו לא לוותר חלילה על טיפולים רפואיים שוטפים ועל ניטור רפואי נדרש,  בעיקר בקרב אוכלוסייה החולה במחלות כרוניות".

את המבצע מובילים דגנית בן מרגי מנהלת הסיעוד המחוזית בקופת החולים מאוחדת, לוראן שמעוני מנהל מרחב דן, רבקה ביבי מנהלת סיעוד מרחב דן, אלון כהן מנהל מרפאת רמת גן, יאנה שמחה אחות אחראית במרפאה בשיתוף מחלקת הבריאות בעיריית רמת גן. בצוות הניידת: האחיות אסתר אלימלך, נדאל מורד, לריסה שמונוב, עבדאללה סרחאן, עינת שובל ואלוה פסח

Exit mobile version