Site icon מקומון רמת גן

החיים ‏שלכם יקרים מדי, אז אל תוותרו עליהם

הבריאות היא אולי האתגר הקשה ביותר שעומד לפניו של כל אדם במהלך שלבים שונים של החיים. בין שמדובר על בריאות נפשית ראובן שמדובר על בריאות פיזית, אנשים אשר מתמודדים עם בעיות התמכרות קשות לא תמיד מצליחים לשמור על עצמם באופן המספק. וכן, לפעמים צריך לקבל עזרה חיצונית של אנשי הצוות של מרכז גמילה אחד לאחד, ‏מרכז גמילה מסמים ואלכוהול, בשביל לשנות דפוסי התנהגות ולהבטיח שאתם שומרים על עצמכם בריאים ושלמים לאורך זמן גם אל מול פיתויים קשים.

התמכרות היא לא בעיה בלתי פתירה

‏אתם מתמודדים כבר שנים ארוכות עם בעיית התמכרות להימורים או שימוש הולך וגובר בחומרים כימיים ממכרים כמו סמים ואלכוהול. ‏פור לכם שמדובר על בעיה מסכנת חיים ועכשיו, בעקבות משבר קשה בחיים שלכם אתם גם מבינים שיש צורך לשנות את הרגל החיים בשביל לשמור על הבריאות לאורך זמן. חשוב שתדעו שבעיות התמכרות הן בעיות שאפשר לטפל בהן, אבל זה פשוט דורש מכם ‏להשקיע זמן, מאמצים ומשאבים בשביל לשנות את הרגלי החיים המסו כנים שלכם.

הקושי הוא מובן – אך חשוב להתמודד איתו

‏הצוות של מרכז גמילה מקצועי בדרך כלל מבינים טוב מאוד עד כמה המצב שבו אתם נמצאים הוא מצב קשה ומאתגר. ‏הידע והניסיון של אנשי המקצוע הוא קודם כל המוצא שלכם לקבלת טיפול, אבל באותה נשימה גם ‏האתגר הגדול ביותר שלכם בגלל שאתם צריכים להתמודד באמת עם כל הבגדים וכל החששות שלכם.

בחינה של כל האמצעים שיכולים לעזור לכם

‏הצוות של מרכז גמילה מאפשר לבחון את כל הפתרונות הנכונים ביותר לסיטואציה שבה אתם נמצאים. להגדיר איזה סוג של תהליך טיפול אתם צריכים לעבור. ולבחון את קצב ההתקדמות שלכם באופן הכי מקצועי שיש כדי להבטיח שאתם מקבלים מענה על כל הצרכים ועל כל השאלות שיש לכם. ‏אל תוותרו על הסיוע של אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים, והשקיעו את כל המאמצים והמשאבים שלכם בשביל לקבל את הטיפול הנכון לסיטואציה שבה אתם נמצאים ובשביל להבטיח שאתם מגיעים למצב הכי יציב שיש.

‏צוות של מרכז הגמילה אחד לאחד ‏צוות השיער מבין את כל האתגרים ואת כל הקשיים של ‏דודי בעיות התמכרות קשה. כלומר, אנו מסוגלים לתת לכם ליווי אישי וצמוד בתוך סיטואציה קשה ומורכבת. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות ניתן לפנות לטלפון ‏077-2202565.

Exit mobile version