Site icon מקומון רמת גן

הוסר החסם האחרון: אאורה בדרך לבניית 522 יח"ד ברמת חן

התקבל היתר הריסה ונחתם הסכם ליווי עם בנק הפועלים והראל ביטוח בהיקף של כ-1.5 מיליארד ₪ לפרויקט אאורה רמת חן. ההריסה ובניה יתחילו ברבעון הראשון של שנת 2022. הפרויקט, בלב אזור ביקוש מרכזי, כולל הקמת 522 יח"ד שיבנו ב-3 מגדלי יוקרה בני 30 קומות, מבני ציבור ושטח מסחרי של 2,000 מ"ר

חברת אאורה השקעות, בבעלותו ובניהולו של יעקב אטרקצ'י, הודיעה הבוקר על השלב המשמעותי הבא בפרויקט אאורה רמת חן – קבלת היתר הריסה וחתימה על הסכם ליווי עם בנק הפועלים והראל ביטוח בהיקף של 1.5 מיליארד ₪.

אאורה רמת חן מהווה מגה-פרויקט שיבנה כמקשה אחת, ייצא לדרך ברבעון ראשון של שנת 2022 ויספק רוח גבית להמשך מגמת הצמיחה חזקה של החברה בשנת 2021. הסכם הליווי מעיד על נגישות החברה למקורות מימון הן מהמערכת הבנקאית והן מהגופים המוסדיים.

אאורה רמת חן. הדמיה: Viewpoint

אאורה רמת חן הינו פרויקט פינוי בינוי הכולל הריסת 144 יח"ד במבנים ישנים והקמת 522 יח"ד ב-3 מגדלי יוקרה בני 30 קומות וכ-2,000 מ"ר של מרחבי עבודה שיתופיים, שטחי מסחר ומבני ציבור. מדובר במתחם יוקרתי עם מנעד רחב של יח"ד בנות 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בסטנדרטים מהגבוהים הקיימים בישראל.

מתוך סך הפרויקט החדש, 144 יח"ד הוקצו לבעלי הדירות הוותיקים ו-369 יח"ד הוקצו לשיווק של החברה. נכון להיום, נמכרו כבר כ-104 יח"ד במכירה מוקדמת (30%) בהיקף כולל של כ- 250 מיליוני ₪ כולל מע"מ. הרווח הגולמי הצפוי לחברה מהפרויקט צפוי להסתכם בכ-198 מיליוני ₪, אשר החברה טרם החלה בהכרתו בדוחות הכספיים שלה.

הפרויקט נמצא על גבול רמת גן – תל אביב במיקום טופוגרפי גבוה הצופה לכל גוש דן. להקמת הפרויקט נבחרה חברת דניה סיבוס, אחת מחברות הביצוע המובילות בישראל. על העיצוב המיוחד במודל הסינגפורי מופקד משרד "ישר אדריכלים", בהובלת האדריכל הנודע אבנר ישר. צפי לסיום הבנייה כ– 4 שנים.

יעקב אטרקצ'י. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

יעקב אטרקצ'י, מייסד ומנכ"ל אאורה: "מדובר בפרויקט דגל של אאורה ואנחנו שמחים לראות שהמערכת הפיננסית מביעה אמון בהתחדשות עירונית בכלל ובפרויקט הנוכחי בפרט. אנו שמחים להוביל את ההתחדשות העירונית בישראל מתוך הבנה כי זו הדרך לחדש את ישראל"

עוד הוסיף אטרקצ'י ואמר: "שנת 2021 מתווה את מגמת הצמיחה החזקה של החברה בשנים הקרובות ופרויקט רמת חן, שהוא פרויקט גדול ומשמעותי עבורנו, יספק רוח גבית למגמה זו. אאורה ערוכה למכירה של אלפי יח"ד כבר בשנתיים הקרובות שיובילו לעלייה ברווחיות וברווחים האבסולוטיים וכן לשיפור כל הפרמטרים התפעוליים, תוך חיזוק האיתנות הפיננסית".

אאורה רמת חן. הדמיה: Viewpoint

חברת  אאורה נמצאת בתנופת אכלוס וביצוע של פרויקטים משמעותיים, ביניהם 'אאורה אונו ואלי' בקרית אונו, 'אאורה הגנים התלויים' ביהוד, 430 יח"ד ב'אאורה סיטי' חדרה, 500 יח"ד ב'אאורה נופי בן שמן', 'אאורה רמה"ש' שלב א',  וכן פרויקטים נוספים הנמצאים כבר בשיווק או שיחלו שיווק בחודשים הקרובים וביניהם 'אאורה רמת השרון' שלב ב' (447 יח"ד), only גבעתיים (168 יח"ד), מע"ר לוד (360 יח"ד), 'אאורה מגדים תמרים' רמת גן (198 יח"ד), אאורה קריית אונו האורן (305 יח"ד)  ועוד . לפיכך, החברה צפויה לעליה משמעותית בפעילות בשנת 2022.

ייצגו את הגופים הפיננסים עו"ד גל פיינגולד ונטלי אללוף ממשרד מיתר ושות'. מטעם הדיירים ייצגו עורכי דין ישי איצקוביץ ואליהו דהן ממשרד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'.  מטעם אאורה ייצגו עורכות  הדין נתי גלעד ונטלי רג'ואן ממשרד אטרקצי ושות'. יורם אסידון כבעלים של חברת אתוס אשר ארגנה ומנהלת את התהליך כולו מטעם הדיירים.

Exit mobile version