Site icon מקומון רמת גן

הובלות דירה בראש שקט – כדאי להזמין באתר האינטרנט 400

כשאנחנו מנסים להיזכר בפעם הראשונה שבה עברנו דירה בחיינו, זהו לעתים קרובות זיכרון עבר מימי ילדותנו. אנחנו  זוכרים את מעבר הדירה הראשון בחיינו מגיל צעיר מאוד ומה שבמקרים רבים עולה באותו הרגע בזיכרוננו, אמנם עם חיוך של נוסטלגיה, זה יום של התרגשות גדולה, אבל גם יום עמוס של הרבה בלגן, מהומה לא קטנה, ריצות ונסיעות פעמים רבות מהבית הישן לבית החדש, לעתים גם ויכוחים, מריבות וצעקות, ואף חפצים שהיו לנו יקרי ערך שנאלצנו להיפרד מהם מאחר והם לא זכו להגיע בשלמות לדירה החדשה. היום חברות הובלה רבות מציעות לכם שירותי הובלות דירה ויחד איתם מציעים גם לארוז לכם את הדירה הישנה וגם להוביל ולפרוק את הארגזים בדירה החדשה, כולל פירוק רהיטים והרכבת רהיטים, כולל גם הובלת כספות למי שזקוק והכול בראש שקט, בהזמנת אונליין באינטרנט.

צילום: מאגר

איך מזמינים הובלות דירה ?

לאחר שבדקתם והחלטתם להזמין הובלות דירה באינטרנט, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר המתאים. כדאי לדעת שבאתר המספק שירותי הובלות דירה, ניתן לקבל גם מגוון שירותים נוספים כגון : גינון, שיפוצים, טכנאי מיזוג אוויר, נגרים ורפדים, חשמלאי, מנעולן, סיעוד ומשק בית, ועוד מגוון נושאים וכדאי שיהיה זמין בעת הצורך.

לאחר שהגעתם לאתר המספק שירות הובלות דירות, עליכם להיכנס ולמלא טופס עבודה. בו תפרטו ככל האפשר את מהות העבודה. כדאי לפרט מספר חדרים בדירה, רהיטים כבדים שיש להעביר, רצוי לצלם סרטון ותמונות של החדרים וכך לתת למובילים את מרב הנתונים הנדרשים על מנת שיוכלו להעריך את היקף העבודה, ואת המורכבות והזמן, ויוכלו לתת לכם הצעת מחיר תואמת. לאחר מילוי הטופס ואישור מספר הטלפון שלכם, תקבלו מספר הצעות מחברות הובלות דירה שיכולות לבצע את העבודה.

מה אם אחריות ?

כדאי לדעת שפרט לחסכון בכסף וזמן בהזמנת הובלות דירה בדרך המקובלת, כל החברות הרשומות באתר עברו בדיקה וסינון קפדני, כולל כמובן וידוא זהות בעל החברה, בדיקת רמת השירות המקצועיות והאמינות ואתם עוברים דירה בראש שקט.

Exit mobile version