Site icon מקומון רמת גן

ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט

צילום: freepik

אנשים שלא מגיעים מתחום האינטרנט נוטים לחשוב כי אין הבדל בין דפי נחיתה לבין אתרי אינטרנט. אך בפועל מדובר על אלמנטים שונים לחלוטין, וכל אלמנט שכזה אמור לשרת אותנו לסיטואציות שונות. בכדי שתוכלו לבחור בין שירותי בניית אתרים לבין שירותי דפי נחיתה, עליכם להבין את השוני. אחרי שתבינו לעומק את ההבדלים, תוכלו לבחור את האפשרות שהכי מתאימה לכם. אפשרות שככל הנראה תוכלו לקצור איתה את כל המטרות שהצבתם לעצמכם, ואולי אפילו תשיגו יותר מטרות.

ההבדל מבחינת המטרות

דף נחיתה נועד ברוב המקרים על מנת לעסוק בנושא אחד ספציפי, לדוגמה מבצע חשוב שאותו החברה מציעה. אך אתר אינטרנט מוקם על מנת לעסוק במגוון רחב של נושאים ושל אלמנטים. כך שאם תרצו להעביר מסר רחב יהיה עליכם להקים אתר, אם תרצו להעביר מסר ספציפי אז דפי נחיתה יעשו את העבודה. תמיד תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע על מנת שיסייע לכם לבחור בצורה נכונה.

ההבדל מבחינת המבנה

עוד שוני שכמעט לא יהיה ניתן להתעלם ממנו הוא השוני במבנה, בין אתרים לבין דפי נחיתה. חברת בניית אתרים יכולה לספק את שתי האפשרויות הללו, אך כל אפשרות תדרוש התייחסות שונה. אתרי אינטרנט בנויים על כמות גדולה של דפים, כאשר יהיה ניתן לעבור בין דף אחד לדף אחר בקלות. מנגד דף נחיתה הוא ממש דף אחד, כך שלא יהיה ניתן לגשת לדפים אחרים. עליכם לבחור את האפשרות שתשרת את האינטרס שלכם בצורה הכי טובה שיש, כזאת שתוכל לקדם אתכם צעד אחד קדימה.

ההבדל מבחינת קהל היעד

אתר אינטרנט לרוב מיועד לקהל לקוחות יותר רחב, אפילו גולשים שאינם נמנים בין קהל היעד. כך שתוכלו לראות הרבה יותר כניסות של גולשים אליו, אפילו כאלה שלא יבצעו אף אינטראקציה. לעומת זאת דפי נחיתה הוא דפים יותר ממוקדים, כאלה שמיועדים אך ורק לקהל היעד של העסק. המטרה שכל מי שנכנס לדף נחיתה גם יבצע אינטראקציה כזאת או אחרת. ההבדל מבחינת קהל היעד הוא משמעותי, ולפיכך גם הדפים הללו בנויים בצורה שונה האחד מהשני – ואין בניהם שום קשר בשום צורה.

ההבדל מבחינת זמן ההקמה

ההבדל האחרון שנרצה לעסוק בו קשור בעיקר לחברת בניית אתרים, אך עדיין גם אתם צריכים להיות מודעים אליו. אנו כמובן מדברים על זמן ההקמה, שמשתנה בין אתר אינטרנט לבין דף נחיתה. כמובן שהקמה של אתר אינטרנט שלם לוקחת הרבה יותר זמן, והיא כוללת בתוכה כל מיני אלמנטים שונים שיכולים להאריך את ההתעסקות. מצד שני הקמה של דפי נחיתה יכולה להתבצע בתוך זמן קצר, יש כאלה שאפילו מקימים אותם בתור ימים בודדים. אך הכי חשוב שאם מדובר על אתר או דף, שהם יעשו את העבודה כמו שצריך.

Exit mobile version