Site icon מקומון רמת גן

הבית שתמיד רציתם שיהיה לכם

קרדיט - Canva

קניית דירה מקבלן היא הגשמת חלום על בית לאזרחים רבים, אבל קורה לא פעם שבגלל סטנדרטים לא מספקים קיימים ליקויי בנייה בנכס שנמסר לכם. פרוטוקול המסירה של דירות חדשות מקבלנים לקונים חייב להיעשות על פי חוק המכר ובזמן תקופת הבדק, אולם לא כולם מבינים מספיק במה שנדרש מהקבלן לעשות. לכן, קורה לא פעם שדיירים גרים בדירה שבה יש ליקויי בנייה שיכולים להוריד בערך הנכס ואף לפגוע באיכות החיים של הדיירים. על מנת לבצע את בדק הבית הנחוץ ולטפל בכל הליקויים במועדם ולפי חוק רצוי להיעזר בשירותי עו"ד ליקויי בניה, שמתמצא בתחום זה ויודע בדיוק כיצד לנהוג בהליכים הנדרשים מול הקבלן. במקרים כאלה תוכלו לפתוח במשא ומתן עם החברה או לתבוע אותם ישירות כאשר אין מענה מקצועי מספק, ואת זה עושים למענכם אנשי משרד עורכי הדין כאמל אחמד, על כל הניסיון המקצועי שעומד לרשותם.

ליווי דיירים בכל שיפוץ

שיפוצים בסגנון תמ"א 38 הפכו כבר מזמן לבעיה כאשר לא בוחרים נכון את הקבלנים ואת היזמים שמציעים לכם שדרוג בבניין. ההליכים המשפטיים הרבים הכרוכים בכל המבצע מחייבים עורך דין תמא 38 שיש לו לא רק ידע מקצועי ובין תחומי, אלא גם ניסיון ויכולת תקשורת טובה עם הגופים והרשויות ועם קבלנים. בליווי תהליכים כאלה חייבים להקפיד על הפרטים הקטנים ביותר מהרגע הראשון שבו מציעים לכם עסקה כזאת, עד סיומו בהצלחה. המהמורות הרבות שיש בפרויקטים כאלה מחייבים מקצועיות וניסיון רב בשטח כדי לצפות מהלכים שונים ולמצוא להם פתרון טוב. הניסיון מלמד שבפרויקטים שבהם היו עורכי דין מהשורה הראשונה הם התנהלו לצביעות רצון כל הצדדים עד הצלחתם המלאה.

לצפות בעיות מראש

פרויקטים של פינוי בינוי נשמעים נהדר בגלל ההבטחה הגלומה בהם, אולם הם טומנים בחובם פוטנציאל לבעיות שונות מכיוונים כמו: הדיירים עצמם שמגלים התנגדויות, הרשויות שלא מאשרות תכניות או בעיית איתנות פיננסית של יזמים שנטשו באמצע התהליך. את כל אלה יש לצפות מראש ולהיערך בצורה מתאימה על מנת לאפשר לדיירים הנרגשים להיכנס לביתם החדש במינימום תקלות ועיכובים. רק עורך דין פינוי בינוי תל אביב שצבר ניסיון בשטח ויודע לבדוק כל פרויקט לגופו ולאתר בו את נקודות התורפה יוכל לעשות עבודה טובה לשביעות רצונכם ולהוביל את הדיירים במסלול המכשולים של פינוי בינוי עד תומו. משרד עורכי הדין כאמל אחמד מציע לכם את שירותי המשרד על כל הניסיון והידע המקצועי שנצברו בו במהלך השנים לטובת הלקוחות.

Exit mobile version