Site icon מקומון רמת גן

"הבית של רונית" מרכז חברתי לאנשים עם צרכים מיוחדים, הגיע לרמת גן.

"הבית של רונית", מרכז חברתי לאנשים עם צרכים מיוחדים, פותח את הסניף השני בארץ ומגיע לרמת גן. בשנת 2007 נוסד ה"בית" ע"י רונית חיון, אמא לבת עם צרכים מיוחדים וב-2011 הפך הארגון לעמותה. עתה, הפעילות עולה שלב.

בשלב הראשון נפתחה במרכז קהילתי רמת חן (רח' רמת חן 43, רמת גן) קבוצה חברתית לגילאי 20 פלוס, אשר מקדמת מרחב להתפתחות אישית ומיומנויות חברתיות בליווי מנחים המוסכים לעבודה בגישה אינטגרטיבית- הוליסטית המשלבת כלי הבעה ויצירה, דמיון מודרך וסגנונות תקשורת. הפעילויות במרכז מייצרות הזדמנויות לאינטראקציות חברתיות המחזקות את תחושת השייכות אשר תורמת להתפתחות השכלית, הרגשית והרוחנית.

הבית של רונית. צילום: רמי סימן טוב

הקבוצה פועלת בימי חמישי בין השעות 17:30-19:00 ופתוחה לקבל לתוכה חברים חדשים. חברי המרכז יוכלו להצטרף לפעילויות נוספות כמו פעילויות סופ"ש, אירועים חברתיים וחשיפה לתרבות, טיולים בארץ ובעולם ועוד. בהמשך יפתחו ברמת גן גם חוגים וסדנאות  עבור אנשים עם צרכים מיוחדים כמו מחול, מוסיקה, קולנוע, דרמה, אמנות, טאי צ'י, בישול ועוד.

רונית חיון, מייסדת הבית של רונית: "הקמנו את המרכז מתוך הבנה של החשיבות הגדולה, שיש לפן החברתי בחיים של אנשים עם צרכים מיוחדים, ומתוך רצון לעזור להם לפזר את הבדידות שבה הם נמצאים, פעמים רבות אחרי שהם עוזבים את מערכת החינוך. המטרה שלנו, היא לייצר שירות שיהיה נגיש לכל מי שזקוק לו, כך שאף אחד לא יצטרך לנסוע שעתיים ויותר באוטובוסים רק כדי לפגוש חברים, ליהנות ולהתפתח".

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן: "אני גאה מאוד להעניק את ברכתי לפתיחת סניף שני של "הבית של רונית" דווקא ברמת גן, אנו רואים את החשיבות הגדולה במתן מענה מגוון לכל האוכלוסיות בעיר" .

Exit mobile version