Site icon מקומון רמת גן

הארכת שיער – הפתרון המושלם לשיער השופע שתמיד חלמתן עליו!

הארכת שיער נפוצה בקרב נשים כבר שנים, בעיקר בעשור האחרון, והיא הפתרון המושלם לכל מי שרוצה לשוות לעצמה מראה שיער ארוך, מלא, שופע ובריא. שיער מעניק ביטחון, הרגשה טובה ולא טועים אלה שמגדירים אותו כאיבר הכי חשוב בגוף!

הארכת השיער אצלנו מתבצעת על ידי שיער 100% טבעי הכי איכותי שיש, שניתן לצבוע ולעצב ללא בעיה או גרימת נזק.

הארכת שיער – איך קורה הקסם?

אצלנו, בשרית תוספות שיער, אנו עובדות בעזרת מלחם מקצועי ובעזרת דבק מסוג קרטין (דבק טבעי שעשוי מחלבונים ופולימרים להארכת שיער) ומבצעות הלחמה של תוספת השיער לשיער הטבעי שעל הראש.

בקצה כל תוספת שיער נמצא דבק הקרטין – אותו ממיסים על ידי המלחם, מחברים לקצוות השיער הטבעי, מתאימים את הסגנון, הצורה והמיקום, ונותנים לדבק להתייבש. מה שנשאר לכן זה רק ליהנות משיער ארוך, שופע, בריא, וטבעי ב-100%!

למי מתאימה הארכת השיער שלנו?

כמו בכל דבר בחיים, יש דברים שלא מתאימים לכולן. לפני שאתן מתחילות, כדאי שתשימו לב: האם שיערכן דק במיוחד, או נוטה להישבר? במקרה הזה, הארכת שיער לא תיטיב איתכן, כי התוספות יחליק מהשיער ולא יחזיקו. במידה ושיערכן אינו כזה ואינכן נוהגות לעשות פן – אפשרות הארכת השיער לגמרי אפשרית וכדאית עבורכן! זאת משום שחום הפן יכול להמיס את דבק הקרטין שמחבר את תוספות השיער לשיערכן הטבעי, וכך להרוס את כל מה שהולחם.

הארכת השיער על ידי הלחמה של שיער 100% טבעי משתייכת לקטגוריה של  תוספות שיער קבועות, לכן הן מחזיקות לתקופה ארוכה של בין ארבעה לשישה חודשים. במידה והשיער שהוספתן הינו שיער איכותי, ניתן להשתמש בו שוב בכדי לבצע הרמה בלבד וכך להימנע מקניית שיער חדש. תופסות השיער מוסרות בעת מגע עם חומר מנטרל מיוחד שמותז עליהן ומאפשר להן להתנתק מהשיער הטבעי בעדינות תוך שמירה על שלמות שיערכן הטבעי.

אז אל תהססו להגיע אלינו, להתפנק ולהתעטר בשיער ארוך, שופע, בצבע ובצורה שעליהן תמיד חלמתן!

Exit mobile version