Site icon מקומון רמת גן

האסטרטגיה הנכונה להשגת פיצוי מירבי מתאונה

תאונות דרכים הפכו זה מכבר מכת מדינה. הפקקים, העצבים, התשתיות וכמובן הגורם האנושי מביאים לכך שרבים מאיתנו מוצאים עצמנו מובלים אחר כבוד לבית החולים הקרוב בניידת אמבולנס לאחר תאונת דרכים מיותרת נוספת. אז עד שנמצא פתרון לבעיית תאונות הדרכים כדאי שלפחות נפיק ממנה את המיטב ונדאג לקבל פיצוי מירבי מתאונה.

אז איך באמת מקבלים פיצוי מירבי מתאונה?

הנחת העבודה שצריכה לעמוד בפנינו היא כי חברת הביטוח אליה נפנה לקבלת פיצויים בגין נזקי גוף אינה מתכוונת להתנדב לשלם סכום כלשהו וודאי לא להכניס את היד עמוק לארנקה ולפצות אותנו ברוחב לב. יתרה מזאת, חברת הביטוח תנסה במידה והדבר אפשרי לטעון כי אירוע התאונה כלל לא הוכח ולחלופין כי הנזק אותו היא תכחיש מכל וכל הוא תולדה של גורמים אחרים ובלבד שאינו פרי התאונה. לפיכך המטרה שצריכה להיות בפנינו היא כפולה: ראשית, להוכיח את עצם קרות התאונה ואת היותה מכוסה ביטוחית ואחר כך, להוכיח את הנזקים אשר נגרמו לנו.

פיצוי מירבי מתאונה מתחיל בכך כי עורך דין תאונות דרכים יוכיח את עצם קרות התאונה. כאשר קורית תאונה יש לתעד ככל הניתן את פרטי כל המעורבים, לקחת פרטי עדים המצויים במקום ולתעד נזקי רכוש שנגרמו לכלי הרכב המעורבים. הזעקת ניידת מד"א למקום תועיל להוכחת קרות אירוע וזירת התאונה וכך גם הזמנת בוחן תנועה מטעם משטרת ישראל. פניה מוקדמת לרופאים תוך הקפדה על רישום הגירסה של אופן קרות התאונה באופן מדויק. יש לצלם את רשיונות הנהיגה וביטוח החובה של המעורבים.

תאונת עבודה. תמונה: freepik

הוכחת הנזק שנגרם לנו היא מלאכה הצריכה להיעשות בהתמדה ודייקנות. מומלץ מאד לפנות מוקדם ככל ניתן לעורך דין תאונות דרכים מיומן עליו קבלתם המלצה איכותית. עורך דין מיומן יראיין אתכם תוך שאלת שאלות מפורטות וינסה להבין את היקפן המלא של הבעיות מהן אתם סובלים. ניסיונו של עורך הדין יוביל אתכם לפנות לרופאים בתחום המומחיות הנכון אשר יתעדו את כלל תלונותיכם, באופן שהתיעוד הרפואי ישקף לאורך זמן את כלל הבעיות שנגרמו לכם וייצר מסה קריטית של תיעוד אשר תאפשר לכם לעתור בפני בית המשפט למינוי מומחים רפואיים, לקבל מאלה חוות דעת איכותיות וכפועל יוצא קביעות נכות שיהיו בסיס לתחשיב נזק בדרך לפיצוי מירבי מתאונה.

האם לא פשוט לפנות לעורך דין המתחייב להשגת פיצוי מירבי מתאונה?

חס וחלילה! אל תהיו תמימים… הדבר הקל ביותר אותו יכול לעשות עורך דין הוא לנקוב במספר לא ריאלי או גבוה כדי ללכוד אתכם ברשתו. למעשה, עורך דין תאונות דרכים איכותי ימנע מלהעריך מראש את גובה הפיצויים הצפויים לאחר תאונת דרכים. ישנם כל כך הרבה גורמים אשר יכולים להשפיע על התוצאה הסופית – מידת שיתוף הפעולה של הלקוח, תוצאות בדיקות שיעשה בעתיד, מידת ההחלמה שלו, משך היעדרותו מהעבודה, שינויים במקומות העבודה, זהות המומחים הרפואיים שימונו, תוצאות חוות הדעת, זהות השופט ועוד ועוד. השגת פיצוי מירבי מתאונה היא פרי מלאכת מחשבת של עורך דין, שיתוף פעולה של לקוח וגם מעט מזל לא הזיק מעולם לאיש. המלצה שלי – פנו לעורך דין שעושה יותר ומדבר פחות.

עו"ד קובי שפירא, כותב המאמר, הינו הבעלים של קובי שפירא, משרד עורכי דין, בעל ניסיון של למעלה מ 25 שנים בייצוגם של נפגעי גוף מתאונות, עם תוצאות של מאות מיליוני שקלים חדשים במצטבר.

Exit mobile version