Site icon מקומון רמת גן

האם חידוש ויזה לארה"ב מחויבת בהגעה לשגרירות?

צילום: canva

בכדי להיכנס לארצות הברית מרבית אזרחי ישראל צריכים להנפיק ויזה. גם אם מדובר על נסיעה קצרה לארה"ב וגם אם מדובר על נסיעה ארוכה. בכדי לקבל את אשרת הכניסה יש לעבור תהליך מסודר אשר כולל מילוי טפסים שונים, תשלום אגרה רלוונטית וכן הגעה פיזית לשגרירות האמריקאית. כאשר תוקף הוויזה פג ומתכננים נסיעה לארצות הברית, יש צורך לבצע חידוש ויזה לארה"ב. גם בתהליך החידוש עשויים להידרש להגיע לשגרירות האמריקאית לצורך ראיון. יחד עם זאת במקרים מסוימים ניתן לחדש את הוויזה גם ללא צורך להגיע פיזית לשגרירות.

חידוש ויזה לארה"ב

ויזה לארה"ב משויכת לדרכון האישי של כל אדם. את הוויזה ניתן להסיר מדרכון ישן כאשר יש צורך לחדש את הדרכון. אם שמתם לב שהתוקף של הדרכון שלכם הסתיים, יש צורך לבצע הליך של חידוש ויזה לארצות הברית. למעשה, חידוש במקרה הזה יכול להתבצע בשתי דרכים כאשר באחת מהן אין צורך להגיע באופן פיזי לשגרירות ארה"ב

הדרך הראשונה של חידוש ויזה לארה"ב חוסכת גם את התהליך של מילוי טפסים להוצאת ויזה לארה"ב, דורשת מהאדם להוציא דרכון חדש ולשאת בכל עת את שני הדרכונים שלו ביחד. הרשויות האמריקאיות מוכנות להכיר בכך שבתוך הדרכון הישן של האדם יש את הוויזה לארה"ב. כמובן שהוא נדרש להציג גם את הדרכון החדש. אולם, אם האדם איננו מעוניין להסתובב עם שני דרכונים, כל שעליו לעשות זה לבצע חידוש ויזה בהליך הרגיל. הליך זה כולל הגעה לראיון בשגרירות. במידה והתוקף של הוויזה הישנה קצר, כדאי לנצל את חידוש הדרכון ולחדש גם את הוויזה.

כיצד מחדשים ויזה בעלי דרכון זר?

יש אנשים אשר זקוקים לחידוש ויזה קיימת לצרכי עבודה או לצרכי טיול והם פטורים מלהגיע לשגרירות כי יש להם דרכון זק. במקרים מסוימים שניתן לקבל ויזת עבודה לארה"ב לבעלי דרכון אירופאי מבלי שהם יצטרכו להגיע לראיון וזאת בתנאי שהם מתכוונים לשהות בארצות הברית לזמן מוגבל וקצוב. גם מדינות שהאזרחים שלהן יכולים להיכנס לארצות הברית ללא ויזה, אם מדובר על שהייה ארוכה בארצות הברית, הם ידרשו להנפיק ויזה בהליך מסודר הכולל בו גם הגעה לשגרירות.

אם אתם מתכננים לנסוע לארה"ב לפרק זמן קצר ויש לכם דרכון זר וגם ויזה שהתוקף שלה מסתיים בתוך הדרכון הישראלי, לא פעם תוכלו לוותר על ראיון בשגרירות וזאת אם תשמשו בדרכון הזר שלכם. אולם אם תרצו להיכנס לארה"ב עם הדרכון הישראלי שלכם, רק בשגרירות יאשרו לכם כניסה ללא ראיון.

Exit mobile version