Site icon מקומון רמת גן

דלתות פנים ידידותיות לסביבה

נושא השמירה על איכות הסביבה והפחתת פליטת המזהמים עולה לשיח הציבורי ונמצא במוקד הטיפול של עיריות רבות, כמו גם של ארגונים וחברות פרטיות אשר מנתבות יותר ויותר משאבים לטובת סביבת עבודה ירוקה. האם שאלתם את עצמכם עד כמה הבית שלכם ירוק?. יש הרבה מה לעשות על מנת להפוך בית לירוק יותר ולהתאימו לסטנדרטים של איכות הסביבה בעולם המודרני, והנה לפניכם כמה דברים חשובים בנושא.

דלתות פנים – נטולות רעלים

אאז בעניין מטבחים , אתם יכולים לשלב בבית שלכם דלתות פנים אשר פולטות פחות רעלים ומזהמים לסביבה. לא כולם יודעים או ערים לנושא, אך חשוב שתדעו שצבעים וחומרי ציפוי שונים של דלתות פנים בהחלט פולטים במהלך הזמן חומרים לא בריאים אשר משתחררים לחלל הבית הפנימי. כמובן שאין צורך לציין עד כמה זה לא בריא לנשימה ולריאות שלנו, ויש בהחלט מה לעשות בנושא. כדאי לשלב דלתות פנים אשר צבועות ומצופות בחומרים שהם כן ידידותיים לסביבה ושלא פולטים מזהמים. הקפידו גם על הזמנה של דלתות פנים שלא עשויות מכמות רבה של עץ, אלא מחומרים ממוחזרים או תחליפי חומר איכותיים זמינים.

דלתות פנים – מחומרים ממוחזרים

נוסיף בעניין עיצוב מטבחים , כיום תוכלו לרכוש דלתות פנים אשר עשויות מחומרים כאלו שלא דרשו כריתה של עצים ביערות. מפעלים שונים וטכנולוגיות אשר מזינות כיום מאפשרות לייצר תערובות ותחליפי חומר, מחומרים קיימים, וכאלו שהם מספיק עמידים ומתאימים בתכונות שלהם להכנה ועיצוב של דלתות פנים לבתים ולמשרדים. ישנו מגוון רחב של דלתות פנים ממוחזרות וידידותיות לסביבה.

יחצ

וגם מטבחים ידידותיים

ועל אותו משקל גם במטבחים. כיום תוכלו לשלב דלתות, ידיות, מדפים ואלמנטים נוספים במטבח שלכם שהם ידידותיים לסביבה ושאינם משחררים לאוויר חומרים רעילים. מטבחים רבים פוגעים בבריאות שלכם, ולכן אם אתם ממתכננים מטבח חדש או משדרגים את הקיים – כדאי מאוד לחשוב על הסביבה ועל עצמכם ולשלב אלמנטים ירוקים עבור מטבח כפרי ודלתות פנים בבית שלכם.

 

Exit mobile version