Site icon מקומון רמת גן

דלתות יוקרה למשרד – שיופי ויוקרה נפגשים

Beautiful and funny orange house with blue doors and windows

דלתות יוקרה למשרד – שיופי ויוקרה נפגשים

עיצוב יוקרתי הוא נקודה חשובה מאוד כאשר בונים ומשפצים את המשרד. אחת הדרכים לבנות דלתות יוקרתיות במשרד הוא דלת הזזה תלויה או דלתות נסתרות. יש דלתות זכוכית יפות ומיוחדות שיכולות להיות או דלתות כניסה או דלתות פנים. גם דלת כניסה וגם דלת פנים לא חייבות להיות שקופות לגמרי אפילו שהן עשויות מזכוכית. יש דוגמאות של דלתות זכוכית שהן אטומות.

עיצוב מתקדם בזכוכית

העיצוב בזכוכית התקדם מאוד בשנים האחרונות. אפשר לעשות מגוון דוגמאות מעניינות. כך למשל, אפשר לעשות דלת שהיא זכוכית חלבית עם פסים ודוגמאות של זכוכית שקופה. יש גם דלתות מזכוכית חלבית שיש להם דוגמא של תחרה שקופה, השילוב בין זכוכית שקופה לחלבית יוצר דוגמאות יפות. יש דלתות שהן דלתות שמחליקות על מוט ברזל שקבוע בתקרה ויש דלתות יוקרה שנמצאות בתוך מסילה מוסתרת בתקרה או ברצפה. יש דלתות שנמצאות בתוך מסגרת יפה או בתוך מסגרת ברזל.

שימוש בזכוכית צבעונית

אפשר גם להשתמש בזכוכית צבעונית. אפשר היום ליצור זכוכית בכל מיני צבעים זה יכול להיות צבע אטום או שקוף. יש דלתות עם גוון תכלת חלש או דלתות עם גוון חום או דלתות בגוון אפור. ניתן לעשות עיצוב גם מסורתי קלאסי של מסגרת עץ  שבתוכם משובצות חלונות זכוכית. אפשר לעשות גם מסגרת מתכת שבתוכה משובצות חלונות זכוכית. זכוכית צבועה גורמת למשרד שמאחוריה להראות צבוע בגוון של הזכוכית. זה יפה ומעניין.

ציור דוגמאות גרפיות

יש היום אפשרות לצייר על זכוכית. לעשות דוגמאות גרפיות של עלים ופרחים על הזכוכית. דלתות הזזה הן אופייניות לחללים פנימיים בתוך משרד או בית. אבל אפשר להשתמש בדלתות הזזה גם בכניסה למשרד. מלבד דלתות הזזה ישנן דלתות זכוכית רגילות שמתאימות לכניסה למשרד. אפשר להשתמש בכניסה למשרד בדלתות זכוכית עבות יותר ומאסיביות יותר. אפשר לעשות שימוש בדלתות מסתובבות ולא רק דלתות הזזה כאשר משתמשים בדלתות זכוכית. דלתות משרד מזכוכית יכולות להיות יפות ומעוצבות. ועדיין לשמור על פרטיות. לא חייבים להשתמש בזכוכית שקופה, אפשר להשתמש בזכוכית אטומה או אטומה חלקית.

מקומנט רמת גן – כל מה שחם ברמת גן

Exit mobile version