Site icon מקומון רמת גן

דיור מוגן – כבד את אביך ואת אימך

רבים מגיעים למצב שבו הם מבינים כי הם חייבים למצוא סידור להורים שלהם, אשר יאפשר להם לחיות בכבוד, אך גם תחת השגחה ובצורה מוגנת. היום יותר ויותר אנשים מבינים כי דיור מוגן הוא הפתרון איכותי והטוב ביותר שהם יכולים למצוא עבור ההורים שלהם.

חשוב להבין כי דיור מוגן איננו בית אבות: יש הבדל בין השניים, הבדל מהותי וחשוב מאוד. בדיור מוגן ההורה למעשה גר בדירה משלו באופן עצמאי, ואם הוא מסוגל – הוא יכול לנהל אורח חיים עצמאי לחלוטין ללא כל בעיה. ההבדל בין מגורים בדירה בדיור מוגן לבין מגורים בבית הפרטי של ההורה הוא שבדיור המוגן הוא נמצא תחת השגחה צמודה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, והוא מקבל מגוון רחב של שירותים אשר יכולים להעלות את איכות החיים שלו משמעותית ולהעניק לו שגרת יום הרבה יותר מעניינת ועשירה.

להכניס תוכן מעשיר לחיים של ההורים

מבוגרים רבים מגיעים לשלב בחיים שבו הם מרגישים כי הם אינם נחוצים יותר לאיש. הם כבר אינם עובדים, הילדים והנכדים עסוקים בשגרת החיים שלהם ואינם מספיקים לבקר באופן קבוע, והם אינם מצליחים למצוא מטרה לחיים שלהם. בהיעדר תכלית, זהו השלב הקשה ביותר בחייו של האדם המבוגר. אדם שמרגיש שכבר אין לו מטרה בחיים עלול להתייאש ולסבול מעצב רב שעלול גם לקצר את תוחלת חייו, חלילה. דיור מוגן למעשה ממלא את הצורך הזה בחייהם של המבוגרים. בבית הדיור המוגן הם יכולים להכיר חברים שיכניסו שמחה ומטרה לחיים שלהם, הם יכולים ללמוד ולהשתתף בחוגים מסוימים ואפילו לקבל מטלות שונות שיאפשרו להם להרגיש חיוניים יותר ולנצל את היום יום שלהם בצורה שהם אוהבים וגורמת להם אושר.

להיות בטוחים כי ההורים שלכם מוגנים

כאמור, בדיור מוגן הדיירים נמצאים תחת השגחה כל הזמן. אנשים רבים מכירים את המצב שבו הם חוששים כי ההורים שלהם נמצאים לבדם זמן רב מדי, וחוששים כי יקרה להם דבר מה שיפגע בהם כאשר הם נמצאים ללא השגחה מספקת. לעומת זאת, בדיור המוגן תמיד יהיה מי שישמור עליהם, כך שאם חלילה הם יפלו, ייפגעו או אפילו תחול החמרה במצב הבריאותי שלהם, תמיד יהיה צוות רפואי זמין שיהיה מוכן לטפל בהם ולבצע את הדרוש כדי לשמור על שלומם.

תמונה באדיבות:pixabay

לכן, אם אתם רוצים להעניק להורים שלכם חיים טובים יותר, לשמור עליהם טוב יותר ולהיות בטוחים כי הם ממצים את הימים שלהם, מגשימים חלומות ובאמת מאושרים, השקיעו במציאת דיור מוגן איכותי שיעניק להורים שלכם את כל מה שהם צריכים. חפשו המלצות ממשפחות אחרות על דיור מוגן שהם מכירים מניסיונם האישי עם יקיריהם, קבעו פגישת היכרות בדיור המוגן כך שתוכלו להתרשם בעצמכם, ואם אתם מתלבטים בין מספר מקומות שונים – תנו להורים שלכם לבחור ביניהם.

Exit mobile version