Site icon מקומון רמת גן

"דיבור חדש" ברמת גן: תחרות צילומים מיוחדת תתקיים בתיאטרון היהלום

במסגרת שבוע "דיבור חדש"-שבוע הגישור והדיאלוג בקהילה" תתקיים בתיאטרון היהלום בעיר תחרות צילומים מיוחדת. התחרות תתקיים בהובלת מרכז הגישור והדיאלוג של האגף לשירותים חברתיים בעיר יחד עם תכנית גישורים של עמותת מוזאיקה.

החל מ-20 בפברואר תוצג התערוכה שתכלול 20 צילומים של תושבי העיר שיעסקו בנושא הגישור והדיאלוג בקהילה. התמונות ייבחרו מתוך מאות תמונות שצילמו אזרחי העיר ויוצגו בתערוכה במשך כל שבוע דיבור חדש (עד ה-26 לחודש). התושבים יכולים לשלוח צילומים להשתתפות בתחרות עד ל-07.02. התחרות תתקיים בשיתוף בית ספר לצילום גליץ ותיאטרון היהלום והתוכנית לניהול ויישוב סכסוכים באוניברסיטת בר אילן.

החברים בקהילת הגישור

"המטרה היא לעודד ולעורר מודעות לחשיבות של השיח בינינו, כפרט מול פרט וכקבוצה מול אחרת" אומרת מנהלת מרכז הגישור ברמת גן ליאת משיח,  "כל תושב מוזמן לשלוח למייל שלנו את התמונות. לא צריכים להיות צלם מקצועי, פשוט לרצות להעביר מסר של פיוס ואחווה".

רכזת מיזם "דיבור חדש", תכנית גישורים, עמותת מוזאיקה מיכל אורובנו מתארת את הרקע לפעילות-"מיזם דיבור חדש-שבוע הגישור והדיאלוג בקהילה, המתקיים זו השנה ה-7, יתקיים בכל רחבי הארץ בתאריכים 20-26.02. המיזם הוקם במטרה לשתף את הציבור במגוון הכלים הקיימים בעולם הגישור והדיאלוג ולהרחיב את מעגלי ההיכרות עם מרכזי הגישור והדיאלוג בקהילה, פועלם והשירותים הניתנים בהם לרווחת הציבור."

המגשרים והמגשרות של מרכז הגישור והדיאלוג ברמת גן

זוהי השנה השביעית למיזם דיבור חדש – שבוע הגישור והדיאלוג בקהילה. את השבוע מובילים מרכזי הגישור והדיאלוג בקהילה ברשויות המקומיות, בליווי 'תכנית גישורים' של השירות לעבודה קהילתית במשרד העבודה והביטחון החברתי ובניהול עמותת מוזאיקה.

במהלך השבוע יתקיימו קרוב ל- 200 אירועים ב-48  מרכזי הגישור והדיאלוג בקהילה ברחבי הארץ. בין שאר האירועים: סדנאות גישור, הכשרות, הרצאות, מפגשים משותפים, ערבי לימוד ומעגלי שיח. אירועים רבים פתוחים לקהל הרחב ומיועדים למגוון רחב של גילאים החל מהגיל הרך, בני נוער, ועד מבוגרים ובני הגיל השלישי. בבתי כנסת ברחבי הארץ יציינו את השבוע באמצעות לחיבור פרשת משפטים לעולם הגישור. במסגדים שונים יציינו את השבוע באמצעות דרשות שמחברות בין ערכי האסלאם לערכי הגישור.

Exit mobile version