Site icon מקומון רמת גן

דואר: מרכז מסירת חבילות אזורי חדש יוקם ברחוב האצ"ל ברמת-גן

לאור הגידול בהזמנת חבילות מחו"ל על ידי תושבי רמת גן מרכז מסירת החבילות האזורי של דואר ישראל יורחב ויועבר מרחוב ראש פינה לרחוב האצ"ל בעיר.

חברת דואר ישראל סיימה באחרונה להעתיק את מרכז מסירת החבילות האזורי מרחוב ראש פינה 5 לרחוב האצ"ל 8. מרכז המסירה האזורי, אשר מספק שירותים לתושבי שכונות במזרח העיר רמת גן (שכונות נווה רם, נווה יהושע, רמת עמידר ותל גנים), הועתק למבנה מרווח יותר וממוזג, סמוך לסניף הדואר נווה רם, עם אזור המתנה רחב לנוחות הקהל והוא נפתח לפני מספר ימים.

סמנכ"ל ומנהל חטיבת שרשרת האספקה בחברת דואר ישראל, חיים מזעקי אמר כי "העתקת מרכז המסירה מבטאת את מדיניות חברת דואר ישראל להתאים את רמת השירותים לשינויים הדמוגרפיים החלים בעיר ולצד זה לשדרג את חווית השירות של הלקוחות . "אנו קשובים לצרכי לקוחותינו וזיהינו כי מרכז המסירה אשר שכן ברחוב ראש פינה לא ענה יותר על הצרכים, ופעלנו כדי להעתיק את מרכז המסירה למבנה מתאים יותר תוך השקעת משאבים רבים".

מרכז המסירה האזורי ברחוב האצ"ל ברמת גן. צילום: סמי מרום

מטעם ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן נמסר: "רמת-גן מובילה בשירות לתושב. פעלנו למען העברת מרכז המסירה של הדואר למקום מתאים ומרווח יותר לתועלת התושבים , מהלך חשוב במיוחד בתקופת הקורונה. בעבר, התושבים היו מתכנסים בצפיפות במרחב ההמתנה ברח' ראש פינה, דבר שאינו מתקבל על הדעת במיוחד בתקופה זו. תרבות הצריכה השתנתה בתקופת הקורונה ועלינו לדאוג כי התושבים יוכלו לקבל את הזמנותיהם בצורה המהירה ביותר תוך מניעה של התקהלויות שלא לצורך".

Exit mobile version