Site icon מקומון רמת גן

דגשים חשובים בבחירת מנעולן

המדריך לבחירת מנעולן מקצועי: דלת הכניסה של הבית או העסק שלכם נטרקה ומסרבת להיפתח? נתקעתם מחוץ לרכב עם המפתחות בפנים? מעוניינים להתקין סוגר דלתות או עינית אלקטרונית לדלת? אתם צריכים מנעולן שיעזור לכם. אך כיצד תדעו עם מי כדאי לכם להתקשר? בהנחה שתשיגו במהירות מספר טלפון של בעל מקצוע דרך אחד המגנטים שעל הדלת שלכם או מנוע החיפוש בגוגל, חשוב שתדעו גם מה בדיוק לברר מול האדם שבקו השני של הטלפון. הנה כמה דגשים שכל עוד תוודאו אותם מראש, תהיו בטוחים שמדובר באדם מקצועי ואמין שניתן לסמוך עליו.

תעודת הסמכה ואישור משטרתי

במדינת בישראל ישנם חוקים ברורים מאוד שמסדירים מי רשאי לעסוק בתחומים מסוימים ואילו הסמכות נדרשות לשם כך. בדיוק כפי שכל מנהל עבודה בפרויקט בנייה חייב להיות בעל ההכשרה המתאימה וכל רופא חייב להיות בעל תעודה שמעידה כל כך, כך גם לגבי מנעולנים. על פי החוק, מנעולנים הינם אנשי מקצוע שעברו הכשרה מקצועית באחד ממוסדות הלימוד שמוכרים על ידי המדינה ולא ניתן להציע שירותי מנעולנות ללא קבלת תעודה שמעידה על סיומה בהצלחה.

בנוסף, משום שמדובר בלימודים שמקנים ידע וניסיון בפריצת כל סוג של מנעול, לא די רק בהסמכה על מנת לעבוד בתחום, אלא נדרש גם אישור משטרתי שמעיד על עבר פלילי נקי וללא רבב. באופן זה ניתן לתת אמון מלא באיש המקצוע שמגיע לטפל במנעולים שלכם. במילים אחרות, בקשו לראות הן את ההסמכה והן את האישור המשטרתי ואל תסכימו לקבל תירוצים כלשהם.

 

מומחיות בתחום המנעולנות שאתם צריכים

מנעולנות מהווה מקצוע שעבר התפתחויות רבות במהלך השנים. כיום כבר מדובר בהכשרה מאוד נרחבת במהלכה לומדים הסטודנטים על כל סוגי המנעולים, כיצד פורצים מנעולים בצורה חלקה וללא גרימת נזק, גם של דלתות בתים ועסקים אך גם של רכבים, כיצד לתקן מנעול תקול, כיצד לכוון דלתות ועוד. ישנם מנעולנים שמתמקדים רק בכך אך ישנם כאלה שגם יודעים כיצד לתקן ולהחליף את הסוויץ של הרכב, כיצד לפרוץ כספות ואף מציעים שירותים נלווים נוספים כמו שכפול או שחזור של מפתחות ושלטים, התקנת עיניות ומחזיקי דלתות ועוד.

 

בשורה התחתונה, עליכם לוודא מראש שהמנעולן שהתקשרתם אליו אכן מתמחה בסוג השירות שאתם זקוקים לו. תארו בפניו בפירוט את הבעיה, את סוג הדלת או הרכב שברשותכם ואת סוג המנעול. הדבר ימנע הגעה שלו רק כדי לגלות שהוא לא באמת מסוגל לטפל בבעיה, ובמקרה היותר גרוע, ניסיונות טיפול תוך גרימת נזק רב יותר.

 

אחריות ומחירים הוגנים

בררו מראש גם לגבי קבלת אחריות על העבודה ועל החלקים שבהם המנעולן משתמש וגם דרשו התחייבות על כך בכתב. בנוסף, רצוי כי תבצעו חיפוש קצר ברשת לגבי טווח המחירים הממוצע שאמור לקחת מנעולן מקצועי ואמין, כך שבמהלך שיחת הטלפון תוכלו לשאול לגבי המחיר ולראות האם הוא הגיוני.

 

מנעולן שמציע שירות 24 שעות ביממה

בחרתם במנעולן שעומד בכל הקריטריונים? הוא הגיע אליכם במהירות וביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר שרק אפשר? שימרו את המספר שלו ותשאלו אם הוא מציע את השירות שלו 24 שעות ביממה, כי לעולם אין לדעת מתי תצטרכו אותו שוב.

 

Exit mobile version