Site icon מקומון רמת גן

גל גניבות בעיר רמת גן

בפוסט שפרסם הבוקר (ראשון) בקבוצת הפייסבוק "תושבי רמת גן" תיקן, תושב רמת גן, שיתף שבאמצע הלילה נגנב האופנוע בו משתמש מדי יום על מנת להתנייד ממקום למקום, בפוסט הגיבו תושבים נוספים רבים ששיתפו שגם הם חוו גניבות דומות בתקופה האחרונה והתלוננו על החוסר באכיפה מספקת. 

כך כתב תירן בפוסט: "גם אני נכנסתי לסטטיסטיקה העגומה. בשעה 3 לפנות בוקר מקבל טלפון מחברת פוינטר (המקבילה של איתורן) "גונבים לך את האופנוע". מהר שם מכנסיים ונעליים, רץ החוצה ומוצא רק שרשרת חתוכה. קשה לי לתאר במילים את ההרגשה המגעילה, המבחילה והאכזבה שתוקפת אותך ללא הכנה מוקדמת. אנשים נורמטיבים שעובדים קשה לפרנסתם, מנסים להחזיק את הראש מעל המים ואז באישון לילה מגיע טפיל שמחליט שהאופנוע שלו. ימח שמך גנב שפל, כמה רוע אתה מביא לעולם."

מנעול האופנוע שנמצא שבור לאחר הגניבה

דנה הגיבה לפוסט וכתבה: "זו מכה כבר למעלה מ5 שנים. אצלנו ברחוב קטן גנבו פעמיים את שלנו ואת של השכנים, איתורן כמובן לא הועילו כשהאופנוע היה בדרך לקלקיליה, מהעירייה נמסר לנו כי יש רק 3 ניידות סיור אז אין מה לעשות."

רוני, תושבת העיר כתבה: זו מכה עכשיו, כל רמת גן גניבות.

זהבה הסכימה והוסיפה: מאז הבניה ברמת גן הגניבות חוגגות".

גל הגניבות בעלייה מתמדת וכל שנותר לעשות למען בטחון החפצים יקרי הערך הוא לנעול אותם במנעולים כפולים ולדאוג ככל הניתן לאבטוחם.

Exit mobile version