Site icon מקומון רמת גן

ב.ס.ר וישראל קנדה זכו במכרז הענק של דירה להשכיר ברמת גן

ב.ס.ר וישראל קנדה זכו במכרז הענק של דירה להשכיר להקמת מתחם משולש הבורסה ברמת גן וישלמו על הקרקע סך של 937 מיליון ש"ח • הפרויקט, שיפיח חיים במתחם הבורסה וישנה את פני האזור כולו, יכלול עירוב שימושים של דיור להשכרה ארוכת טווח, מעונות סטודנטים, תעסוקה, מסחר ושטחים ציבוריים • היקף השטחים שיבנו בפרויקט למעלה מ-200 אלף מ"ר.

החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה, דירה להשכיר, ורשות מקרקעי ישראל, הודיעו היום על זכייתן של החברות ב.ס.ר וישראל קנדה, במכרז להקמת מתחם ״משולש הבורסה״ ברמת גן. מדובר במגה פרויקט ייחודי המשלב עירוב שימושים ויכלול דיור להשכרה ארוכת טווח, מעונות סטודנטים, תעסוקה, מסחר ושטחים ציבוריים.

התוכנית אשר קודמה ותוכננה על ידי החברה הממשלתית דירה להשכיר ממוקמת בלב איזור העסקים של הבורסה ברמת גן בין רחוב בגין ממזרח ונתיבי איילון ממערב ומתפרסת על שטח של כ-17 דונם. הפרויקט יהפוך מגרש חניה למגה מתחם הכולל הקמת שני מגדלי תעסוקה ומסחר בני 50 קומות ומבנה מרקמי נוסף בן 8 קומות בשטח כולל של 120,000 מ"ר, הפרוסים לאורך נתיבי איילון בהמשך למגדלים הקיימים, בנגישות מרבית לתחנת רכבת תל אביב מרכז ולתחנת הרכבת הקלה אבא הלל המוקמת בימים אלה. בחלקו המזרחי של המתחם לאורך רחוב בגין ייבנה מגדל נוסף בן 60 קומות בעירוב שימושים שיכלול 400 יח"ד למגורים להשכרה ארוכת טווח במודל דירה להשכיר וכן 350 חדרי מעונות סטודנטים, שטחי ציבור ושטחים מסחריים.

המתחם החדש יכלול 400 דירות ו-350 חדרי מעונות לסטודנטים. הדמייה: ישר אדריכלים

המתחם המיועד להשכרה ארוכת טווח ישווק לציבור, במודל "דירה להשכיר" לפיו יושכרו הדירות לתקופה של לפחות 20 שנה בשכר דירה מפוקח, כאשר 25%  מהדירות מיועדות להשכרה לזכאים במחיר מופחת. בדומה לכלל הפרויקטים של דירה להשכיר, ייהנו דיירי הפרויקט מיציבות וודאות לגבי תקופת השכירות,  דמי שכירות קבועים, דירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ואיכות חיים לטווח ארוך והכל בפיקוח ובקרה של חברת "דירה להשכיר".

בנוסף, תוקם שדרה ציבורית פתוחה שתתחבר לכיכר ואליה יופנו חזיתות מסחריות. כמו כן, בתוכנית נקבעו שטחים לצרכי ציבור בהיקף של כ- 10,000 מ"ר שיאפשרו הקמת מוסדות ציבור משמעותיים בלב המתחם.

הפרויקט נועד להפיח חיים ולמתג מחדש את אזור משולש הבורסה, מבין שטחי הנדל"ן היקרים, המרכזיים, והאטרקטיביים בישראל, הכוונה היא למשוך לאזור אוכלוסייה צעירה, משפחות וסטודנטים, לחזק את המסחר והתעסוקה, ולהעניק פנים חדשות לאזור.

מתחם הבורסה. הדמייה: ישר אדריכלים

במסגרת מכרזיה, דירה להשכיר קובעת את מפרט הבנייה, מפרט התחזוקה ונוסח הסכם השכירות. החברות ב.ס.ר וישראל קנדה הזוכים במכרז, יחוייבו לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 20 שנים, באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר. בדומה לפרויקטים הנוספים של דירה להשכיר, ייהנו הדיירים בפרויקט זה מיציבות, וודאות לגבי תקופת השכירות הארוכה ודמי השכירות. כמו כן, מדובר בדירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ואיכות חיים לטווח ארוך.

פרויקט זה מהווה בשורה לתושבי רמת גן והסביבה והוא מצטרף לשורת השיווקים המוצלחים של "דירה להשכיר" מתחילת השנה: פרויקט מכבי רמלה הכולל 300 יח"ד, פרויקט אגמים באשקלון הכולל 223 יח"ד, פרויקט מבואות דרומיים חיפה הכולל 335 יח"ד, פרויקט בשכונת הכלניות בשדרות הכולל 71 יח"ד, פרויקט בבני ברק צפון הכולל 219 יח"ד, פרויקט באור יהודה הכולל 159 יח"ד ופרויקטים נוספים.

25% מהדירות יישמרו לזכיאים במחיר מופחת. הדמייה: ישר אדריכלים

לאחר פרסום הזכיה הסביר שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין כי מדובר בפרויקט חדשני שימשוך אליו משפחות צעירות וסטודנטים. "פרויקט זה מהווה צעד נוסף וחשוב מאוד במסגרת הגדלת תחום דיור להשכרה ארוכת הטווח בישראל, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור לאזרחי ישראל"

מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד סיפרה כי הפרויקט ישלב גם מגורים במתחם העסקים, "ויאפשר למאות משפחות וסטודנטים לגור במתחם מנוהל ומפוקח, בסטנדרט גבוה ובתנאי וודאות, גמישות ויציבות לאורך זמן".

Exit mobile version