Site icon מקומון רמת גן

בשל אירוע אלימות בביה"ס הלימודים ב"מכלל" החלו בשעה 10:00

מקרה אלימות חמור ארע ביום חמישי בבית הספר "מכלל" ברמת גן ובמהלכו תקפה אחת האמהות מורים באלימות קשה. בסוף השבוע הוגשה תלונה במשטרה והוחלט על פתיחת הלימודים בבית הספר הבוקר באיחור, כמחאה.  הסתדרות המורים: "לא נפקיר אף עובד הוראה לאלימות פרועה של הורים שעברו את הגבול"

הסתדרות המורים החליטה לפתוח הבוקר באיחור את יום הלימודים בבית הספר היסודי "מכלל" בר"ג. זאת במחאה על מקרה אלימות שאירע בשבוע שעבר נגד מורים בבית הספר.

ביום חלמישי בצהריים התפרצה אמא של תלמידה לחדר המוסיקה. זאת לאחר שביתה התלוננה בפניה על כך שלא תשתתף באחד הריקודים במסיבת הסיום.

צילום: pexels

האמא נכנסה לחדר תוך שהיא מטיחה במורים קללות וצרחות כמו: "אני ארצח אותה, אני אהרוג אותה" וקללות נוספות. כל זאת לעיני התלמידים המומים.

המורים שהיו במקום העידו על מחזה אימים. "זה היה פחד מוות. ניסיתי בעדינות לעצור אותה. הצלחתי להוציא אותה למסדרון, שם המשיכה לצעוק לקלל ולאיים. האירוע הסתיים כשבעלה הגיע יחד עם סגנית המנהלת. הם שכנעו אותה לצאת מבית הספר ולעזוב את המקום".

יו"ר סניף גוש דן בהסתדרות המורים, מיכאל פינטו, אמר כי "הסתדרות המורים תמשיך לגלות אפס סובלנות כלפי אלימות של הורים נגד עובדי ההוראה".

פינטו הוסיף ואמר כי "צוותי ההוראה בבית הספר יגיעו מהשעה 08:00 ביום ראשון כדי לערוך פעולות הסברה. כניסת התלמידים לבית הספר תותר רק בשעה 10:00. זאת כדי להבהיר לכל ההורים והתלמידים עד כמה המקרה חמור".

Exit mobile version