Site icon מקומון רמת גן

בר מצווה בתקופת הקורונה? יש לנו פתרון עבורכם

האם בנכם עומד לחגוג בר מצווה בקרוב? בצל משבר הקורונה עלינו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות וניתן לקיים אירועים משפחתיים במתכונת מצומצמת בלבד. אם אתם מתכננים לחגוג לילד בר מצווה בתקופת הקורונה עליכם לחפש פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כדי לשדר את הטקס ולקיים אירוע משפחתי מרגש ומשמח, למשל שידור האירוע באמצעות אפליקציות חדשניות כמו זום, וכמובן כדאי להכין מצגת מקצועית ומקורית כדי להקרין אותה על המסכים של המשתתפים בחגיגה או כדי להפתיע את המשפחה והחברים באמצעות שליחת המצגת במייל, בווטסאפ וכדומה.

בניית מצגת מרחוק בתקופת הקורונה

ללא ספק משבר הקורונה מציב בפני ההורים והילדים העומדים לחגוג בר מצווה בתקופת הקורונה. בתחילת משבר הקורונה עדיין היה ניתן לקיים אירועים משפחתיים במתכונת יחסית מצומצמת, כיום המגבלות מחמירות בהרבה ואפשר לקיים אירועים בהשתתפות עד 20 איש, לכן ההורים חייבים לחפש פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו להם לקיים אירוע לכבוד בנם העומד לחגוג בר מצווה, בלי לסכן את המשתתפים ובלי לעבור על ההנחיות המחייבות.

כדי להפיק אירוע בתקופת הקורונה כדי לחפש פתרונות מתקדמים להפקת אירוע מרחוק, למשל באמצעות זום, אך מעבר לכך דווקא עכשיו כדאי להשקיע גם במצגת מקורית ומנצחת כדי להפתיע את כל מי שתכננתם להזמין לאירוע אך בצל המשבר אינכם יכולים. המצגת לבר מצווה מאפשרת לכל קרובי המשפחה, החברים שלכם, הקולגות מהעבודה וכמובן לחבריו ולחברותיו של הנער המתבגר, להתרשם ממצגת מושקעת וייחודית בהשתתפות הילד.

בר מצווה בתקופת הקורונה. צילום: אביחי טבק

בנכם יכול לקחת חלק פעיל בתכנון ובבניית המצגת והפתרון הנוח והיעיל ביותר להפקת המצגת לאירוע היא באמצעות אפליקציה חדשנית לבניית מצגות מרחוק. כך, אין צורך לצאת מהבית כדי להכין את המצגת, האפליקציה מאפשרת לכם לצפות בדוגמאות רבות כדי לשאוב רעיונות, לבחור בפתיח מקורי ומלהיב למצגת, לבחור בסוג המצגת לפי קטגוריות מוכנות ולערוך את המצגת בקצב שלכם תוך תמיכה מלאה של הסטודיו המקצועי שתכנן ובנה את האפליקציה.

בניית מצגת מקורית ובלתי נשכחת באמצעות אפליקציה ייעודית

כדי לבנות מצגת איכותית ומקצועית בלי לצאת מהבית כל שעליכם לעשות הוא לגלוש לאתר של חברת ההפקות שפיתחה את האפליקציה המתקדמת לבניית ולעריכת מצגות לאירועים מרחוק. לאחר הליך רישום מהיר וקבלת קוד משתמש וסיסמה תוכלו לבנות את המצגת יחד עם הילד בארבעה שלבים פשוטים. בשלב הראשון עליכם לבחור פתיח, בשלב השני בוחרים את הקטגוריה והעיצוב הכללי של המצגת ובשלב הבא עורכים אותה.

בשלב האחרון ולאחר מקצה שיפורים תוכלו להוריד את המצגת שבחרתם וערכתם בעזרת הצוות המקצועי של הסטודיו ולשלוח את המצגת המושקעת והמרגשת לחברים, לקרובי משפחה, לקבוצות הווטסאפ השונות שלכם ושל ילדכם ועוד.  כמו כן, אפשר להעלות את המצגת ליוטיוב ולפרופיל האישי ברשתות החברתיות ובקליק מהיר לשתף את המצגת עם כל מי שרוצים.

חשוב לציין כי אפליקציה לבניית מצגות מרחוק מהווה את הפתרון המקצועי והיעיל ביותר להפקת מצגות לכל סוגי האירועים, לרבות בר מצווה. בתקופת הקורונה כאשר המשפחה הגרעינית נמצאת יחד תוכלו לבנות את המצגת יחדיו וליהנות מבילוי ומפעילות משפחתית מעניינת ומגבשת. המצגת מהווה מזכרת מרגשת וחשובה לכל החיים ותיעוד מתקופת הקורונה.

Exit mobile version