Site icon מקומון רמת גן

 ברית ערים תאומות פורה בים גבעתיים  לאסלינגן בגרמניה 

במסגרת הברית נערכים חילופי משלחות בנושאים שונים. לאחר פגישה של ראש מחוז אסלינגן מר היינץ איינינגר עם ראש עיריית גבעתיים  – מר רן קוניק סוכם כי השנה יערך שיתוף פעולה בנושא ספורט – טניס שולחן.

המשלחת הגרמנית התארחה בגבעתיים אצל משפחות שחקני טניס השולחן הישראלים, נערכו אימונים משותפים, משחקים וטורנירים.  

נערכו סיורים בגבעתיים ובת"א בהדרכת מנהל קשרי חוץ גבעתיים – שלום חנניה וטיולים ברחבי הארץ: ים המלח, מצדה וירושלים.

המשלחת הגרמנית הייתה אורחת הכבוד במשחק גמר אליפות הארץ בטניס שולחן בו ניצחה הנבחרת של גבעתיים וזכתה באליפות המדינה.

ברית ערים תאומות. צילום באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

בשבוע שעבר יצאה משלחת עירוני גבעתיים שכללה את מנהל הקבוצה – שמעון רבינוביץ, המאמן לי-חי גרינשטיין, מנהל קשרי חוץ – שלום חנניה ושבעה שחקני טניס שולחן עירוני גבעתיים לביקור גומלין לאסלינגן בגרמניה.

המשלחת התקבלה בחמימות רבה למרות גל הקור שפקד את אירופה ולא פסח גם על אסלינגן. ילדי עירוני גבעתיים מאוד שמחו להתארח אצל חבריהם הגרמנים ומהפעילויות הרבות שהכינו לחברי המשלחת שכללו הליכה בהרי האלפים המושלגים, ביקור במוזיאון מרצדס, ביקור בפרלמנט של אסלינגן, תהלוכת תחפושות בסגנון מקומי, ביקור באנדרטת ברנהאוזן ובבית הכנסת של אסלינגן וכמובן מהאימונים המשותפים הפוריים.

המשלחת הישראלית מאוד התרגשה לגלות כי חבריהם הגרמנים סיפרו למכריהם על הביקור במוצלח בישראל, בגבעתיים וכי הם פרסמו את הביקורת החיובית על ישראל בכל מקום אפשרי ואמרו שהם רוצים  לחזור ולבקר בישראל. השחקנים הישראלים הבינו כי הם הפכו לשגרירים נהדרים של מדינת ישראל ושהם רכשו חברים טובים ונאמנים. כל חברי המשלחת נמצאים בקשר עם חבריהם דרך הוואטס אפ, אינסטגראם והפייסבוק ומהווים גאווה גדולה לנוער הישראלי.

 

 

Exit mobile version